logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
معرفی فیلم های 2024

در این مقاله قصد داریم جدیدترین فیلم سینمایی هایی که در سال 2024 منتشر شده اند را معرفی کنیم امیدوارم تا ادامه این نوشته با ما همراه باشید ،توجه کنید این نوشته در 16 استفند 1402 آپدیت شده است ، جدیدترین فیلم های سینمایی 2024 در انتهای همین نوشته اضافه خواهند شد ، پس هر ما به این نوشته سری بزنید تا از جدیدترین فیلم های 1403 اطلاع پیدا کنید.

همه ما دوست داریم که به فیلم و سریال مورد علاقه خودمون با سرعت بیشتری دسترسی پیدا کنیم ، برای این کار میتونید اپلکیشن فیلمزی رو نصب کنید و روزانه جدیدترین فیلم و سریال ها رو دنبال کنید ، از طرفی با مراجعه به سایت فیلمزی به نشانی filmzi.ir هم می توانید به فیلم های جدید دسترسی کامل و رایگان داشته باشید ، دانلود فیلم از سایت و اپلیکیشن فیلمزی نیم بها بوده و نیازی به هیچ گونه عضویتی ندارید!!!

لیست بهترین فیلم های 2024

 

لیست کامل فیلم و سریال های محبوب سال 2024 در زیر به ترتیب انتشار نمایش داده شده است.

 

معرفی و دانلود فیلم زنبوردار

عکس فیلم زنبوردار

کلی، یک زنبوردار سابق که به دنبال زندگی آرام در کنار همسرش است، با یک تراژدی وحشتناک روبرو می‌شود. همسر کلی توسط یک شرکت داروسازی بزرگ به قتل می‌رسد و کلی برای انتقام‌گیری، دوباره به دنیای خشونت و اکشن بازمی‌گردد.

دانلود فیلم زنبوردار 2024

معرفی و دانلود انیمیشن جنگ ستارگان – بد بچ – فصل 3

عکس انیمیشن جنگ ستارگان – بد بچ – فصل 3

فصل سوم انیمیشن “جنگ ستارگان: بد بچ” داستان گروهی از سربازان کلون جهش یافته را دنبال می‌کند که در دوران پس از جنگ‌های کلون به دنبال جایگاه خود در کهکشان هستند.

در این فصل، شاهد ماجراجویی‌های جدیدی از این گروه خواهیم بود و با چالش‌ها و خطرات جدیدی روبرو می‌شوند.

دانلود انیمیشن جنگ ستارگان فصل 3

معرفی و دانلود انیمیشن شکارچی و تاریکی

عکس انیمیشن شکارچی و تاریکی

پسری با تخیل فعال به نام اوریون، در سفری فراموش نشدنی در طول شب با دوست جدیدش با ترس های خود روبرو می شود: موجودی غول پیکر و خندان به نام دارک.

دانلود انیمیشن شکارچی و تاریکی 2024

معرفی و دانلود فیلم دست راست قرمز

عکس فیلم دست راست قرمز

این فیلم داستان کش را دنبال می‌کند که سعی می‌کند زندگی شرافتمندانه‌ای داشته باشد. اما وقتی بیک کت او را مجبور می‌کند به خدمات خود بازگردد، ثابت می‌کند که برای محافظت از تنها خانواده‌ای که برای او باقی مانده است، هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهد.

دانلود فیلم دست راست قرمز 2024

معرفی و دانلود فیلم تاریخچه شیطان

عکس فیلم تاریخچه شیطان

 

در آینده‌ای نزدیک، ایالات متحده توسط یک دولت فاشیستی اداره می‌شود. خانواده‌ای که از این دولت فاسد فرار می‌کنند، به پناهگاه امنی با گذشته‌ای شیطانی پناه می‌برند. این پناهگاه، آخرین ایستگاه وحشتناک در راه آهن زیرزمینی است.

دانلود فیلم تاریخچه شیطان

معرفی و دانلود فیلم دختران بدجنس

عکس فیلم دختران بدجنس

کدی هرون، دختری ساده و مهربان، به مدرسه جدیدی منتقل می‌شود و به طور غیرمنتظره‌ای توجه گروهی از دختران محبوب و پرطرفدار به نام «دختران باحال» را جلب می‌کند. او به سرعت با آن‌ها دوست می‌شود، اما به زودی متوجه می‌شود که دنیای دختران باحال پر از رقابت، شایعه‌پراکنی و رفتارهای زشت است. کدی باید تصمیم بگیرد که آیا می‌خواهد به این گروه بپیوندد و مثل آن‌ها رفتار کند یا اینکه خودش را حفظ کند و به ارزش‌هایش پایبند باشد.

دانلود فیلم دختران بدجنس 2024

معرفی و دانلود فیلم مادام وب

 

عکس فیلم مادام وب

 

فیلم مادام وب بر اساس یکی از شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی ساخته شده است. مادام وب یک زن مسن و نابینا است که دارای قدرت‌های پیشگویی و تله پاتی است. او در این فیلم به عنوان یک راهنمای معنوی برای چندین زن ابرقهرمان از جمله اسپایدر وومن عمل می‌کند.

دانلود فیلم مادام وب 2024

معرفی و دانلود سریال آواتار: آخرین باد افزار

عکس سریال آواتار: آخرین باد افزار

داستان این سریال مشابه انیمیشن آواتار: آخرین باد افزار است. در دنیایی که انسان‌ها می‌توانند با استفاده از هنرهای رزمی و قدرت‌های ماورائی، یکی از چهار عنصر آب، باد، خاک و آتش را کنترل کنند، صلح و آرامش حاکم است. اما ناگهان، ملت آتش به سایر ملت‌ها حمله می‌کند و سعی می‌کند بر آن‌ها تسلط یابد. در این میان، پسری 12 ساله به نام آنگ که “آواتار” نامیده می‌شود، از یخ بیدار می‌شود. آواتار تنها کسی است که می‌تواند هر چهار عنصر را کنترل کند و صلح را به جهان بازگرداند. آنگ به همراه دوستانش، کاتارا، سوکا و توپ، سفری را برای شکست دادن فرمانروای آتش و نجات جهان آغاز می‌کند.

دانلود سریال آواتار: آخرین باد افزار

معرفی و دانلود فیلم شکارچیان بدلند

تصویر فیلم شکارچیان بدلند

پنج سال پس از زلزله ویرانگری که سئول را به ویرانه‌ای تبدیل کرد، گروهی از شکارچیان برای زنده ماندن در این دنیای بی‌رحم تلاش می‌کنند.

جون-هو (ما دونگ-سوک) یک شکارچی ماهر است که به دنبال دختر گمشده‌اش می‌گردد. او در این راه با مین-یونگ (لی هی جون) و کیونگ-هی (لی جون-یونگ) که به دنبال یافتن دارویی برای نجات افراد بیمار هستند، همراه می‌شود.

آنها در این سفر خطرناک با چالش‌های زیادی روبرو می‌شوند، از جمله موجودات جهش‌یافته، گروه‌های تبهکار و خطرات طبیعی.

دانلود فیلم شکارچیان بدلند 2024

معرفی و دانلود فیلم ارتقا یافته

عکس فیلم ارتقا یافته Upgraded

 

فیلم ارتقا یافته داستان آنا (Camila Mendes) را دنبال می کند که یک کارآموز هنری مشتاق است. او توسط رئیس خود به یک سفر کاری در آخرین لحظه به لندن دعوت می شود. در هواپیما با ویلیام (Archie Renaux) جذاب و ثروتمند ملاقات می کند و ویلیام آنا را با رئیس او اشتباه می گیرد. آنا از این فرصت استفاده می کند و خود را به عنوان یک زن موفق معرفی می کند. اما این دروغ زنجیره ای از اتفاقات غیر منتظره را به دنبال دارد.

دانلود فیلم ارتقا یافته 2024

معرفی و دانلود فیلم راهی برای بالا رفتن نیست

عکس فیلم راهی برای بالا رفتن نیست

فیلم No Way Up داستان گروهی از مسافران را دنبال می کند که هواپیمای آنها در اقیانوس سقوط می کند. بازماندگان باید در حالی که با کمبود اکسیژن و خطرات اقیانوس مواجه هستند، راهی برای نجات خود پیدا کنند.

دانلود فیلم no way up 2024

معرفی و  دانلود فیلم بازیکنان

عکس فیلم بازیکنان

یک گروه از بازیکنان فوتبال حرفه ای خود را در موقعیتی غیرممکن می بینند زمانی که تیم آنها توسط یک میلیاردر شرور خریداری می شود. آنها باید راهی برای کنار آمدن با مالک جدید خود و در عین حال برنده شدن در مسابقات پیدا کنند.

دانلود فیلم بازیکنان 2024

معرفی و دانلود فیلم گونتور کارام

عکس فیلم گونتور کارام

 

فیلم گونتور کارام داستان رامانا، جوانی جسور و سرکش را دنبال می‌کند که به دنبال یافتن هویت واقعی خود و رازهای تاریکی که زندگی او را احاطه کرده‌اند، راهی سفری پرمخاطره می‌شود. در این مسیر، او با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود و با افراد متعددی از جمله خانواده‌اش، دشمنانش و معشوقه‌اش ملاقات می‌کند.

دانلود فیلم گونتور کارام

معرفی  و دانلود فیلم ددپول 3

 

عکس فیلم ددپول 3

 

داستان فیلم ددپول 3 وُلورین که جراحاتش رو به التیام است، به ددپول بر می خورد و با هم برای شکست یک دشمن مشترک متحد می شوند. درباره فیلم ددپول 3 فیلم ددپول 3 به کارگردانی شان لوی در سال 2024 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم رایان رینولدز، مورنا باکرین، متی مک فیدین، جنیفر گارنر، هیو جکمن و برایانا هیلدبرند به هنرمندی پرداخته‌اند، دانلود از فیلمزی

معرفی و دانلود فیلم کاپیتان میلر

 

عکس فیلم کاپیتان میلر

 

این فیلم داستان کاپیتان میلر، یک سرباز بریتانیایی را روایت می کند که در دهه 1930 علیه راج بریتانیا قیام می کند.

کاپیتان میلر در 14 ژانویه 2024 در هند اکران شد. این فیلم به دلیل سکانس‌های اکشن، بازیگری و کارگردانی‌اش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این فیلم در گیشه نیز به موفقیت تجاری دست یافت و بیش از 100 کرور روپیه در سراسر جهان فروخت.

دانلود فیلم کاپیتان میلر 2024

معرفی و دانلود فیلم قاتل فرقه

 

عکس فیلم قاتل فرقه

 

زمانی که یک کارآگاه خصوصی برجسته به قتل می‌رسد، دستیار او “سارا” پرونده را به دست می‌گیرد. سارا با پیشروی تحقیقات، متوجه رازهای هولناکی در شهر می‌شود و برای اجرای عدالت برای قربانیان، مجبور می‌شود با قاتل وارد یک اتحاد خطرناک شود.

دانلود فیلم قاتل فرقه 2024

معرفی و  دانلود فیلم ساحل آفتاب

 

عکس فیلم ساحل آفتاب

 

فیلم ساحل آفتاب داستان دختری به نام “کیتی” را دنبال می‌کند که به همراه مادرش “سارا” برادرش “جک” را به یک مرکز مراقبت خاص می‌برند. در این مرکز، کیتی با “آقای بنجامین” یک فعال اجتماعی عجیب و غریب دوست می‌شود. بنجامین به خاطر اعتراض به یکی از مهم‌ترین پرونده‌های پزشکی تمام دوران، در مرکز مراقبت زندگی می‌کند. کیتی و بنجامین با هم متحد می‌شوند تا رازهای این پرونده را برملا کنند و به جک کمک کنند تا زندگی بهتری داشته باشد.

دانلود فیلم ساحل آفتاب 2024

معرفی و  دانلود انیمیشن نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس

 

عکس انیمیشن نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس

 

هنگامی که بیکینی باتم ناگهان از اقیانوس بیرون می‌آید، سندی چیکس و باب اسفنجی به ایالت زادگاه سندی در تگزاس سفر می‌کنند. در آنجا با خانواده سندی آشنا می‌شوند و باید با کمک یکدیگر، بیکینی باتم را از شر این اتفاق نجات دهند.

دانلود انیمیشن نجات بیکینی باتم: فیلم سندی چیکس

معرفی و دانلود فیلم سگ جهنمی

عکس فیلم سگ جهنمی

 

لورنو که یک قاتل است، آماده ترک حرفه‌اش است، به یک دوست قدیمی به نام سیتان کمک می‌کند و آخرین کار را در تایلند می‌گیرد و به دنبال یک پادشاه محلی می‌گردد. اشتباه در قضاوت به این معنی است که لورنو با همکار قدیمی پل، راه می افتد.

دانلود فیلم سگ جهنمی 2024

 

معرفی و دانلود فیلم مرد تحت تعقیب

 

عکس فیلم مرد تحت تعقیب

 

یک افسر پلیس را دنبال می کند که باید یک شاهد عینی را پس از تیراندازی کارتل که منجر به کشته شدن چندین مامور DEA می شود، اسکورت کند، اما پس از آن او باید تصمیم بگیرد که وقتی متوجه می شوند حمله توسط نیروهای آمریکایی انجام شده است به چه کسی اعتماد کند.

معرفی و دانلود انیمیشن شاگرد ببر

عکس انیمیشن  شاگرد ببر

 

پسر جوانی در سانفرانسیسکو که با ببری سخنگو به نام آقای هو آشنا می شود و متوجه می شود که او آخرین فرد در صف طولانی نگهبانان است که از یک ققنوس باستانی در برابر شروران محافظت می کند.

دانلود انیمیشن شاگرد ببر 2024

معرفی و دانلود فیلم نقاش

یک مامور سابق سیا زمانی که زنی مرموز از گذشته خود دوباره ظاهر می شود به دنیای خطرناکی بازگردانده می شود. اکنون که توسط یک قاتل بی امان و یک برنامه عملیات سیاه سرکش افشا شده و هدف قرار گرفته است، باید به مهارت هایی که فکر می کرد ترک کرده است تکیه کند…

معرفی و دانلود فیلم شبی که به خانه آمدند

 

عکس فیلم شبی که به خانه آمدند

 

نیروی ترکیبی از قانونگذاران محلی و پلیس هند قصد دارند تا گروه روفوس باک، گروهی از فراریان را که با انتقام در ذهن خود مشغول هستند، سرنگون کنند.

 

دانلود فیلم شبی که به خانه امدند 2024

 

معرفی و دانلود فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در مقابل لانچیا

 

عکس فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در مقابل لانچیا

با الهام از وقایع واقعی که در جریان رقابت شدید آلمان (آئودی) و ایتالیا (لانچیا) در مسابقات جهانی رالی 1983 رخ داد.  مسابقه برای افتخار: آئودی در مقابل لانچیا

 

 

دانلود فیلم مسابقه برای افتخار: آئودی در مقابل لانچیا

 

 

معرفی و دانلود فیلم بلند کردن

 

عکس فیلم بلند کردن

 

یک دزد اصلی و دوست پسر سابقش را دنبال می کند که با یکدیگر متحد می شوند تا 100 میلیون دلار شمش طلا را به یک پرواز مسافربری 777 بدزدند.

معرفی و دانلود انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین های بی نهایت قسمت اول

عکس انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین های بی نهایت قسمت اول

دانلود انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین های بی نهایت قسمت اول Justice League: Crisis on Infinite Earths – Part One مرگ در راه است. بدتر از مرگ: فراموشی. نه فقط برای زمین ما، بلکه برای همه، همه جا، در هر کیهانی! در برابر این نابودی نهایی، مانیتور مرموز بزرگترین تیم ابر قهرمانان را گرد هم آورده است. اما قدرت ترکیبی سوپرمن، واندر وومن، بتمن، فلش، گرین لنترن و صدها ابرقهرمان از چندین زمین حتی برای نجات تمام واقعیت از یک آرماگدون ضد ماده غیرقابل توقف، چه می تواند انجام دهد؟!انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین های بی نهایت قسمت اول

 

دانلود انیمیشن لیگ عدالت: بحران در زمین های بی نهایت قسمت اول

 

 

 

به انتهای لیست بهترین فیلم های 2024 رسیدیم اگه فیلمی در سال 2024 منتشر شده است  و ما در این لیست آپدیت نکردیم لطفا بصورت نظر در قسمت پایین نام فیلم مورد نظر رو ارسال کنید تا در اپدیت بعدی این مقاله اضافه کنیم …

2 دیدگاه

  1. علی
    علی

    لیست کاملی بود

  2. 1win_feMl
    1win_feMl

    Платформа 1win для онлайн азартных игр — известная сайт для онлайн азартных игр. Она предлагает разнообразный выбор видеослотов, игр на столах и ставок на спорт в удобном интерфейсе. Приветственные бонусы и регулярные акции делают игру выгодной и увлекательной. Безупречн

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

pwa