logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود فیلم ددپول 3

دانلود فیلم ددپول 3 (2024)

مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

ولورین در سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های ددپول به «معرفی با دهان» می‌پیوندد.

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه
رضایت کاربران
92% (95 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود ددپول ۳ دوبله فارسی + دانلود فیلم Deadpool 3

اگر شما هم به دنبال فیلم سینمایی ددپول ۳ دوبله فارسی می گردید باید صبر کنید تا این فیلم اکران شود
، در غیر این صورت اپلیکیشن فیلمزی رو دانلود و نصب کنید تا بصورت نیم بها فیلم دد پول را دانلود کنید.
داستان فیلم ددپول 3 وُلورین که جراحاتش رو به التیام است، به ددپول بر می خورد و با هم برای شکست یک دشمن مشترک متحد می شوند. درباره فیلم ددپول 3 فیلم ددپول 3 به کارگردانی شان لوی در سال 2024 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این فیلم رایان رینولدز، مورنا باکرین، متی مک فیدین، جنیفر گارنر، هیو جکمن و برایانا هیلدبرند به هنرمندی پرداخته‌اند، دانلود از فیلمزی

دانلود ددپول 3 دوبله فارسی

در فیلم «ددپول ۳» که سومین فیلم ساخته شده از این شخصیت و همچنین اولین فیلم از این شخصیت محبوب در دنیای سینمایی به شمار می‌رود، هیو جکمن قرار است بار دیگر در نقش ولورین حضور داشته باشد، حضوری که اولین تجربه نقش‌آفرینی این بازیگر در دنیای سینمایی مارول خواهد بود. در این اثر سینمایی، جنیفر گارنر قرار است بار دیگر نقشش به‌عنوان الکترا را بازآفرینی کند و در کنار وی نیز ستاره سریال Succession یعنی متیو مک‌فیدن و اما کورین در نقش شخصیت شرور اصلی حضور خواهند داشت. همانند دو اثر قبلی، فیلم «ددپول ۳» نیز رده سنی R خواهد داشت که اولین فیلم با چنین رده سنی در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.

 

Deadpool 3 یا Deadpool & Wolverine یک فیلم ابرقهرمانی آینده آمریکایی است که بر اساس شخصیت‌های Deadpool و Wolverine از Marvel Comics ساخته شده است. این فیلم توسط Marvel Studios و 20th Century Studios تولید و توسط Walt Disney Studios Motion Pictures توزیع شده است. این فیلم سی و چهارمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) و دنباله‌ای بر Deadpool (2016) و Deadpool 2 (2018) خواهد بود. این فیلم توسط شاون لوی کارگردانی شده و فیلمنامه‌اش را رت ریس و پال ورنیک به همراه لیزی مولینوکس-لوپز و وندی مولینوکس نوشته‌اند. رایان رینولدز در نقش وید ویلسون / ددپول و هیو جکمن در نقش لوگان / ولورین بازی می‌کنند. در این فیلم تی.جی. میلر، لزلی اوگام، پیتر ونس، وندی مک‌لendon-کوی و برایانا هیلدبرند نیز بازی می‌کنند.

در Deadpool 3، وید ویلسون با لوگان / ولورین برای مقابله با یک شرور جدید همکاری می‌کند.

این فیلم قرار است در 6 سپتامبر 2024 در ایالات متحده اکران شود.

*** حقایق جالب در مورد Deadpool 3:**

  • این اولین فیلم Deadpool است که در MCU قرار دارد.
  • این اولین فیلم Deadpool است که توسط استودیوهای مارول تولید می‌شود.
  • رایان رینولدز اولین بازیگری است که پنج بار نقش ددپول را بازی می‌کند.
  • هیو جکمن اولین بار از سال 2017 در فیلم Logan در نقش ولورین بازی می‌کند.
  • این فیلم دارای رتبه R خواهد بود.

دانلود نسخه اصلی Deadpool 3

فیلم “ددپول 3” یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که در سال 2024 منتشر خواهد شد. این فیلم سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های ددپول است و به کارگردانی دیوید لیچ است. فیلم ددپول 3 ادامه داستان شخصیت ددپول را روایت می‌کند که یک قاتل حرفه‌ای بوده و پس از تجربه‌ی یک آزمایش نابودی پیروز است.

ددپول که توسط بازیگر رایان رینولدز در نقش اصلی اجرا می‌شود، یک شخصیت بسیار طنزپرداز و استعدادمند است. او دارای قدرت‌های فوق‌العاده‌ای است که از جمله قدرت بهبود خودباوری و قدرت ترمیم بدن است. ددپول در این فیلم با مواجهه با تهدیدات جدید و مخاطره‌هایی که برای خانواده‌اش به وجود می‌آیند، باید برای نجات عزیزانش و مبارزه با شریران جدید تلاش کند.

فیلم ددپول 3 با ترکیبی از اکشن، کمدی و عناصر فانتزی برای تماشاگران خود سرگرم‌کننده خواهد بود. این فیلم با داشتن یک داستان جذاب و شخصیت‌های جذاب، احتمالاً تمامیت‌های جدیدی را برای ددپول و دنیای او ارائه خواهد داد.

با توجه به قدمت و موفقیت دو فیلم قبلی ددپول، انتظار می‌رود فیلم ددپول 3 نیز عملکرد بالایی در صنعت سینما داشته باشد و طرفداران خود را راضی کند.

دانلود ددپول ۳

ددپول 3 کی میاد

سری فیلم های ددپول که یکی پس از دیگری با موفقیت بالایی روبرو شدند حالا نوبت به سومین هنرنمایی ددپول رسیده است ، چشم ها منتظر اکران شدن این سری از قسمت های ددپول هستند، فیلم “ددپول” یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که در سال 2016 منتشر شد. این فیلم به کارگردانی تیم میلر و با بازی رایان رینولدز در نقش اصلی ساخته شده است. ددپول یک شخصیت طنزپرداز و آزاردهنده است که از یک سرباز سابق تبدیل شده است و توانایی‌های فوق‌العاده‌ای دارد.

ددپول، با نیروهای شفابخشی که به عنوان نتیجه‌ای از آزمایشات نابودی دریافت کرده است، به دنبال گرفتن انتقام از افرادی است که به او آسیب رسانده‌اند و به جستجوی رهایی از این قدرت‌ها می‌پردازد. این فیلم با ترکیبی از اکشن، کمدی و عناصر فانتزی، تماشاگران را سرگرم و مشتاق نگه می‌دارد.

فیلم “ددپول” با داشتن جذابیت شخصیت اصلی، صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و طنز برجسته، مورد استقبال گسترده‌ای از سمت مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و توانست به عنوان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی دهه اخیر شناخته شود.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Shawn Levy, Rob Liefeld, Wendy Molyneux

4 دیدگاه

  1. Mohamad
    Mohamad

    سلام لینکش کو پس

    • aliasgharamiri
      aliasgharamiri

      سلام
      همان طور که میبینید این فیلم هنوز منتشر نشده است

  2. رضا
    رضا

    الان که منتشر شده است چی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa