logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
مستند بزرگ ترین سرقت های تاریخ با روایت پیرس برازنان

مستند بزرگ ترین سرقت های تاریخ با روایت پیرس برازنان (2023)

مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

این کتاب بر مفصل‌ترین دزدی‌های واقعی که در طول تاریخ رخ داده است، متمرکز است، مانند سرقت قطار ویلکاکس در سال 1899 تا دزدی در آستانه بزرگ بوستون در سال 1950.

رضایت کاربران
67% (3 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود مستند سریالی  بزرگ ترین سرقت های تاریخ با روایت پیرس برازنان

داستان سریال:

گروهی از دزدان حرفه ای ایتالیایی تصمیم می گیرند مرکز نگه داری الماس های آنتورپ را مورد هدف قرار دهند. اکنون پس از بیست و هفت ماه برنامه ریزی، تصمیم می گیرند تا… (سرقت الماس آنتورپ)

 

 

دو دزد بسیار ماهر که در حرفه هتلداری تخصص بسیاری دارند تصمیم می گیرند به دنبال بزرگترین هدف شغلی خود بروند و… (سرقت هتل پیر)

اعضای تیم دزدان برای سرقت از یکی از شعبه های بانک لویدز در لندن آماده می شوند. این در حالی است که… (سرقت بانک خیابان بیکر)

یک گروه مافیایی با داشتن نقشه قبلی، تصمیم می گیرند به فرودگاه بین ‌المللی جان اف کندی بروند و سپس دست به سرقتی بسیار پرسود می زنند و… (سرقت لوفتانزا)

گروهی از دزدان که ماموران اف بی آی آنها را بهترین دزدان تاریخ توصیف می کند، در سال ۱۹۷۲ وارد یک بانک در کالیفرنیای جنوبی می شوند و… (سرقت بانک اتحادیه کالیفرنیا)

سه دزد حرفه ای آماده می شوند تا جان خود را برای سرقت جواهراتی گرانبها در موزه تاریخ طبیعی آمریکا به خطر بیندازند و… (سرقت موزه تاریخ طبیعی)

در سال ۱۹۹۷، آلن پیس به همراه پنج نفر دیگر نقشه می کشند تا از شرکت خودروهای دانبار آرمرد در لس آنجلس سرقت کنند و… (سرقت انبار دانبار آرمرد)

 

  • زبان: انگلیسی

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa