logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی آخرین نگهبان

فیلم سینمایی آخرین نگهبان (2023)

مدت زمان: 117 دقیقه کشور: رده سنی:

دسته‌ای از سربازان در یک پایگاه نظامی متروکه در زمینی در آینده نزدیک در انتظار امداد یا دشمن هستند، هر کدام که زودتر بیاید.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Last Sentinel

تغییرات آب و هوایی کنترل نشده و افسارگسیخته که در آینده نزدیک اتفاق می‌افتد، باعث افزایش فاجعه‌آمیز دما شده است. در این میان یک جوخه از سربازان در یک پایگاه نظامی متروکه به عنوان آخرین سنگر ایستاده‌اند و از سرزمین خود در برابر تهاجم دشمنی که هرگز ندیده‌اند، دفاع می‌کنند. اما…

درباره فیلم:
فیلم آخرین نگهبان (Last Sentinel) که با عنوان (Gateway 6) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم درام، هیجان انگیز، معمایی و علمی تخیلی محصول سال 2023 کشور انگلستان به کارگردانی تانل توم (Tanel Toom) است که توسط سه کمپانی‌ Allfilm و Altitude Film Entertainment و BR / Arte تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مالاچی اسمیت به نگارش درآورده و ستارگانی همچون کیت باسورث، لوسین لاویسکونت، توماس کرچمان، مارتین مک‌کان و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم آخرین نگهبان اولین بار در تاریخ 24 مارس سال 2023 میلادی توسط کمپانی Vertical Entertainment در سینماهای آمریکا و انگلستان اکران خواهد شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر می‌گردد؛ در فیلم آخرین نگهبان، در آینده‌ای نزدیک یک جوخه از سربازان در یک پایگاه نظامی متروکه، در انتظار امداد یا دشمن احتمالی خود هستند، هر کدام که زودتر از راه برسد!! تهیه‌کنندگی فیلم آخرین نگهبان را یوزف برندمایر، یورگ بوندشوه، ویل کلارک، سامانتا کورسلیس، پیپا کراس، روز جانت، ایوو فلت، کارلوس گرستنهاور، فیل هانت، اندی میسون، بن پولن، ویلیام پولن، رین رانو، کامپتون راس، مایک روناگال، مالاچی اسمیت، رایدو تونکورگ، متیو جیمز ویلکینسون به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از تامبت تاسوجا می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط مارت راتاسپ انجام شده است؛ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی به همراه نسخه زبان اصلی سانسور شده فیلم بسیار جذاب و تماشایی آخرین نگهبان را با ‌لینک مستقیم و دوبله فارسی از وبسایت فیلمزی دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Malachi Smyth

1 دیدگاه

  1. Bano83
    Bano83

    خوب است اما با وجود اینکه با یک دستگاه پیشرفته در توییتر باشد قشنگ است

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa