logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم جنگجویان آینده

فیلم جنگجویان آینده (2022)

مدت زمان: 112 دقیقه کشور: رده سنی:

یک شهاب سنگ حیات فرازمینی را به زمین می آورد. هنگامی که موجودات بیگانه قدرتمند بشریت را تهدید می کنند، نیروهای نخبه فرمانده سینگ لی تقریباً از بین می روند و سرباز بازمانده تای لوی یک توطئه حتی بزرگتر را کشف می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Warriors of Future

یک شهاب سنگ با سقوطش به زمین موجودات فضایی را می‌آورد. در این حین که موجودات فضایی بشریت را تهدید می‌کنند، گروه نیروهای ویژه فرمانده سینگ لی نابود شده اما یک سرباز به اسم تای لوی باقی مانده که به یک توطئه بزرگتر می‌رسد.

جنگجویان آینده یک فیلم علمی تخیلی اکشن محصول سال ۲۰۲۲ هنگ کنگ به کارگردانی هنرمند جلوه‌های ویژه نگ یوئن فای در اولین کارگردانی خود و با بازی لوئیس کو، شان لاو، کارینا لاو و نیک چیانگ است.

خلاصه داستان:

در سال ۲۰۵۵، زمین به ویرانی کشیده شده است و تنها چند شهر گنبدی باقی مانده است که انسان ها در آن زندگی می کنند. هنگامی که یک شهاب سنگ حامل یک گیاه بیگانه به نام پاندورا به زمین برخورد می کند، این گیاه شروع به رشد سریع و بی رویه می کند و تهدیدی برای بقای بشریت ایجاد می کند.

گروهی از سربازان نخبه به رهبری تایلر (لوئیس کو) ) برای انجام یک ماموریت انتحاری برای از بین بردن پاندورا فرستاده می شوند. اما آنها به زودی متوجه می شوند که این کار آسانی نیست. پاندورا موجودی قدرتمند و سرسخت است و سربازان باید تمام مهارت ها و شجاعت خود را به کار گیرند تا بشریت را نجات دهند.

جنگجویان آینده یک فیلم اکشن پرهیجان و بصری خیره کننده است که مطمئناً طرفداران این ژانر را راضی خواهد کرد. این فیلم دارای سکانس‌های اکشن خیره‌کننده، جلوه‌های ویژه چشمگیر و داستانی جذاب است. بازیگران فیلم نیز بازی‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهند، به‌ویژه لوئیس کو که در نقش تایلر کاریزماتیک و متقاعدکننده است.

جنگجویان آینده یک فیلم علمی تخیلی است که باید دید. این فیلم یک اکشن هیجان‌انگیز و بصری خیره‌کننده است که مطمئناً شما را میخکوب صندلی‌هایتان خواهد کرد.

در اینجا برخی از حقایق جالب در مورد فیلم آورده شده است:

  • این فیلم اولین کارگردانی نگ یوئن فای است که بیشتر به خاطر کارش به عنوان هنرمند جلوه های ویژه در فیلم هایی مانند ترانسفورماتورها و انتقام جویان شناخته می شود.
  • این فیلم پرهزینه ترین فیلمی است که تاکنون در هنگ کنگ ساخته شده است.
  • این فیلم در گیشه چین به موفقیت بزرگی دست یافت و بیش از 100 میلیون دلار فروش داشت.
  • این فیلم مورد تحسین منتقدان به دلیل سکانس های اکشن، جلوه های ویژه و بازیگری آن قرار گرفته است.

اگر به دنبال یک فیلم علمی تخیلی اکشن و هیجان انگیز هستید، جنگجویان آینده را حتما ببینید. این فیلم مطمئناً شما را سرگرم خواهد کرد.

  • جوایز: 6 برنده و 14 نامزدی
  • زبان: کانتونی، ماندارین، اسپانیایی
  • نویسنده: Ho-Leung Lau, Chi-Leung Law, Tin Shu Mak

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa