logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود فیلم نفوذی  Inside Man (2023)

دانلود فیلم نفوذی Inside Man (2023) (2023)

مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

بر اساس وقایع واقعی، یک کارآگاه پلیس شرمسار به دنبال رستگاری با مخفی شدن برای افشای یک سندیکای جنایت خشونت آمیز است. اما همانطور که او در اعماق اوباش فرو می‌رود، ممکن است بهای بخشش بیشتر از توان او باشد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

نسخه های مختلف با لینک مستقیم + دانلود فیلم نفوذی Inside Man (2023) زیر نویس فارسی نیم بها بر اساس وقایع واقعی، Inside Man کارآگاه شرمسار پلیس نیویورک بابی بلوچی (امیل هیرش) را دنبال می کند که وقتی متوجه می شود همسرش (اشلی گرین) در حال رابطه نامشروع است، زندگی او از هم می پاشد. پس از کتک زدن معشوقش، او را ترک می‌کند و بابی در محل کار تنزل رتبه می‌یابد و عزم او را برای اثبات اینکه شایسته رستگاری است، تحریک می‌کند. نقشه او این است که به عنوان یک غرغر مخفی شود و در خانواده بدنام “DeMeo Crew” خانواده جنایتکار گامبینو نفوذ کند، یک جناح خشن و خونین که در دهه های 1960 و 1970 وحشت حاکم بود. بابی برای افشای قتل و فساد به رئیس خدمه، روی دمئو (دنی آبکاسر) نزدیک نمی شود. اما از آنجایی که بابی بیشتر در میان اوباش فرو می‌رود و اجساد بیشتری سقوط می‌کنند، ممکن است قیمت عفو بیشتر از توان او باشد.

داستان فیلم Inside Man

براساس داستانی واقعی، یک کارآگاه پلیس به نام بابی پس از یک فروپاشی و تنزل رتبه، فرصتی دوباره برای رستگاری پیدا می‌کند. حال او باید مخفیانه به یک گروه جنایتکار بی‌رحم نفوذ کرده و آن‌ها را نابود کند. اما همانطور که بابی به اعماق این گروه جنایتکار نفوذ می‌کند، در نقش خود گم شده و متوجه می‌شود بهای رسیدن به رستگاری بیشتر از توان او می‌باشد و… دانلود «نفوذی»، داستان کارآگاه پلیس بی اعتباری است که این فرصت را پیدا می کند با هویت مخفی به یک تشکیلات تبهکاری خشن نفوذ و آن ها را رسوا کند. اما هرچه بیشتر در میان آن ها نفوذ می کند، بیشتر در نقش خود غرق می شود، فیلم نفوذی به کارگردانی دانی ای آبکاسر در سال 2023 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این فیلم امیل هرش، جیک کاناوال، لوسی هیل، اشلی گرین و دانی ای آبکاسر به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

دانلود رایگان فیلم نفوذی با زیرنویس فارسی Inside Man 2023 WEB-DL
فیلم نفوذی محصول ۲۰۲۳ با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم نفوذی Inside Man 2023

نام فیلم: نفوذی – Inside Man | ژانر: جنایی، درام، هیجان‌ انگیز | تاریخ انتشار: سال 2023

زبان: انگلیسی | زیرنویس فارسی: دارد | مدت: 87 دقیقه | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MKV | حجم: متفاوت | محصول آمریکا | امتیاز: 5.5 از 10

خلاصه داستان:
فیلم نفوذی Inside Man 2023 براساس داستانی واقعی روایت شده و در مورد یک کارآگاه پلیس به نام بابی (با بازی امیل هرش) است که پس از یک فروپاشی و تنزل رتبه، فرصتی دوباره برای رستگاری پیدا می‌کند. حال او باید مخفیانه به یک گروه جنایتکار بی‌رحم نفوذ کرده و آن‌ها را نابود کند. اما همانطور که بابی به اعماق این گروه جنایتکار نفوذ می‌کند، در نقش خود گم شده و متوجه می‌شود بهای رسیدن به رستگاری بیشتر از توان او می‌باشد و…

(بازبینی شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

 

 

دانلود فیلم نفوذی Inside Man 2023

درباره فیلم:
فیلم نفوذی یا اینساید من (Inside Man) که با عنوان (The Gemini Lounge) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی دنی ای. ابکاسر (Danny A. Abeckaser) است که توسط دو کمپانی 2B Films و Wild7Films تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کوستا کندیلوپولوس به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون امیل هرش، جیک کاناوله، لوسی هیل، اشلی گرین، دنی ای. ابکاسر، بو دیتل، وینسنت لارسکا، گرگ فینلی، کایل استفانسکی، رابرت دیوی، جیمز روسو، جرمی لوک و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم نفوذی که براساس حوادث واقعی و با بودجه 10 میلیون دلار ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 11 آگوست سال 2023 میلادی توسط کمپانی Vertical Entertainment در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس توسط کمپانی Bleiberg Entertainment در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم نفوذی را دنی ای. ابکاسر، جان بروئر، نیکی فریمن، ملانی کولار، گوستاوو ناسیمنتو و کایل استفانسکی به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از لیونل کوهن می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط برایان کاس انجام شده است؛ در فیلم نفوذی، زندگی بابی پس از اینکه متوجه می‌شود همسرش به او خیانت کرده، از هم می‌پاشد؛ پس از اینکه همسرش او را ترک کرده و در محل کارش نیز تنزل رتبه پیدا می‌کند، بابی تصمیم می‌گیرد اوضاع را تغییر داده و به همسر و رئیسش ثابت کند که شایسته رستگاری است؛ حال نقشه او نفوذ به یک گروه جنایتکار بی‌رحم است، اما هر چه بابی عمیق‌تر به میان اوباش نفوذ می‌کند، جنایت‌های بیشتری نمایان شده و ممکن است بهای بخشش، بیشتر از آن چیزی باشد که بابی بتواند بپردازد؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم فوق‌العاده جذاب و دیدنی نفوذی را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت دوستی ها دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Kosta Kondilopoulos

2 دیدگاه

  1. تیموری
    تیموری

    خیلی خوب بود

  2. تاریح
    تاریح

    دولبه داره.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa