logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود فیلم ماه

دانلود فیلم ماه (2023)

مدت زمان: 129 دقیقه کشور: رده سنی:

مردی به دلیل یک حادثه ناگوار در فضا رها می شود در حالی که مرد دیگری روی زمین تلاش می کند تا او را سالم بازگرداند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم سینمایی ماه The Moon 2023 جدید کامل تمامی نسخه ها بصورت نیم بها داستان این سینمایی در آینده‌ای نزدیک، اولین ماموریت همراه با سرنشین کشور کره به ماه با وقوع یک انفجار در فضاپیما به یک فاجعه غم‌انگیز تبدیل می‌شود. پنج سال بعد دومین ماموریت به ماه با موفقیت انجام می‌شود اما باد شدید خورشیدی باعث اختلال در عملکرد فضاپیما شده و سرنشین آن، سون وو در فضا رها می‌شود. حال مردی به نام کیم جائه گوک در ایستگاه فضایی بر روی زمین، تلاش می‌کند تا هر طور شده سون وو را نجات دهد اما… The Moon

دانلود فیلم سینمایی The Moon

در سال 2030، زمانی که پروژه اکتشاف ماه سرنشین دار پیشرفت قابل توجهی داشته است. هوانگ سون وو، فضانورد به تنهایی در فضا در فاصله بیش از 384000 کیلومتر به دلیل تصادف در ماه گرفتار شد، در حالی که کیم جائه گوک، رئیس سابق مرکز فضایی به شدت در تلاش برای نجات او بود. از سوی دیگر، مون یانگ، مدیر کل ایستگاه فضایی سازمان ملی هوانوردی و فضایی، رازی پنهان دارد.

بهترین فیلم کره ای 2023
سلام. من از سال 2015 از فیلم های کره ای لذت می برم 👋🏻

این ماه، من این فرصت را داشتم که ماه را به طور انحصاری در نمایش طرفداران در اندونزی، 5 اوت، تماشا کنم.

برای من این فیلم فراتر از انتظار من است. فیلمبرداریش عالیه CG سفینه‌های فضایی، ماه، و فضای خالی بسیار بهتر از فیلم‌های کره‌ای دیگر است که همان ژانر بلایای طبیعی را دارند.

دو کیونگسو بازیگر اصلی نقش خود را به طرز درخشانی ایفا کرد. او می تواند احساسات را در یک ثانیه کوتاه تغییر دهد و اجرای کامل مانند راه رفتن در ماه بسیار واقع بینانه است. من کاملاً متعجبم که او در سال 2012 به عنوان یک بت معرفی شد، نه یک بازیگر. تا آنجا که من می دانم، در کره این کلیشه وجود دارد که Idol-Actor از همان ابتدا هرگز به خوبی بازیگران اولیه نخواهد بود. با این حال، دوهنیم مطمئناً این کلیشه را می شکند و تمام پتانسیل خود را در این فیلم به عنوان یک بازیگر نابغه بت نشان می دهد.

کارگردان، کیم یونگ هوا، با نشان دادن پیشینه همه شخصیت های اصلی، بسیار محتاط است و باعث می شود ما با هم ارتباط برقرار کنیم و بیشتر بفهمیم. تمام درام تا صحنه اعصاب خردکن باعث لذت و خوشحالی از دیدن این فیلم فوق العاده می شود. با این حال، این فیلم تا حدی درک غیر واقعی از فضا دارد، اما همچنان این فیلم را کمتر لذت بخش نمی کند زیرا به خاطر دارم “این تخیلی است”

به طور کلی ماه سزاوار توجه بسیاری بود. به خصوص آن دسته از شما که داستان فضا و فیلم را با تنش زیاد دوست دارید. من به شما توصیه می کنم برای تجربه بهتر این را با دوستان یا قرار ملاقات در 4DX یا IMAX تماشا کنید

به نظرم خیلی خنده‌دار بود که چگونه جمعیتی در استودیو در صحنه‌ای مثل «سریع و خشمگین» با شریک زندگی‌شان دست می‌گیرند.

 

نام: ماه – The Moon | ژانر: ماجراجویی، درام، علمی تخیلی | تاریخ انتشار: سال 2023

زبان: کره ای | زیرنویس فارسی: دارد | مدت: 129 دقیقه | کیفیت: WEB-DL

فرمت: MKV | محصول کشور کره جنوبی | امتیاز فیلم: 6.9

 

(بازبینی شده با زیرنویس فارسی چسبیده)

 

درباره فیلم:
فیلم ماه یا مون (The Moon) با عنوان اصلی (Deo mun) یک فیلم ماجراجویی، درام و علمی تخیلی محصول سال 2023 کشور کره جنوبی به کارگردانی کیم یونگ هوا (Yong-hwa Kim) است که توسط سه کمپانی CJ ENM Co و CJ Entertainment و Vlad Studio تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز کیم یونگ هوا به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون سول کیونگ-گو، دو کیونگ-سو، کیم هی-ئه، پارک بیونگ-اون، جو هان-چول، بیونگ مو چوی، هونگ سونگ-هی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم ماه اولین بار در تاریخ 2 آگوست سال 2023 میلادی توسط کمپانی CJ Entertainment در سینماهای کشور کره جنوبی، توسط کمپانی Capelight در سینماهای کشور انگلستان و توسط کمپانی Well Go USA Entertainment در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس توسط کمپانی CJ ENM Studios در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم ماه را سئو هو جین و چوی جی سان به صورت مشترک برعهده داشته و موسیقی متن آن نیز اثری از جائه هاک لی می‌باشد؛ در فیلم ماه، در سال 2030 میلادی، اولین ماموریت همراه با سرنشین کشور کره به ماه با وقوع یک انفجار در فضاپیما به یک فاجعه غم‌انگیز تبدیل می‌شود؛ پنج سال بعد دومین ماموریت به ماه با موفقیت انجام می‌شود اما باد شدید خورشیدی باعث اختلال در عملکرد فضاپیما شده و سرنشین آن، سون وو در فضا رها می‌شود؛ حال مردی به نام کیم جائه گوک در ایستگاه فضایی بر روی زمین، تلاش می‌کند تا هر طور شده سون وو را نجات دهد اما در این مسیر با چالش‌ها و مشکلات فراوانی روبرو می‌شود؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم کره ای ماه را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلمزی  دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: کره ای، انگلیسی
  • نویسنده: Yong-hwa Kim

3 دیدگاه

  1. Hani
    Hani

    Khob bod mer30

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa