logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
انیمیشن بتمن: سال اول

انیمیشن بتمن: سال اول (2011)

مدت زمان: 64 دقیقه کشور: رده سنی:

یک پلی‌بوی ثروتمند و یک پلیس شیکاگو هر دو به شهر گاتهام بازمی‌گردند، جایی که زندگی‌شان به روش‌های غیرمنتظره‌ای متلاشی می‌شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Batman: Year One

 

یک مرد جوان پولدار و خوشگذران به‌ نام بروس وین و یک پلیس اهل شیکاگو هر دو به شهر گاتهام بازمی‌گردند ، خیلی زود مسیر زندگی هردو آن‌ها به هم پیوند می‌خورد و وارد چالش‌های مختلفی می‌شوند که…

درباره انیمیشن:
بتمن: سال اول (به انگلیسی: Batman: Year One) نام انیمیشنی زیبا محصول کشور آمریکا در سبک انیمیشن و ماجراجویی به کارگردانی سم لیو است که در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد. این انیمیشن موفق شده است امتیاز ۷.۴ را از سایت معتبر IMDB کسب نماید. صداپیشگانی چون بن مک کنزی و الیزا داشکو در این انیمیشن به جای شخصیت های اصلی صحبت کرده اند. انیمیشن زیبای بتمن: سال اول در تاریخ ۱۸ اکتبر سال ۲۰۱۱ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم درآمده است. هم اکنون شما می‌توانید نسخه زبان اصلی و دوبله فارسی این انیمیشن زیبا و جذاب را با لینک مستقیم از سایت فیلمزی دانلود و تماشا کنید.

  • جوایز: 1 برد.
  • زبان: انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی
  • نویسنده: Bob Kane (Batman created by), Tab Murphy, Frank Miller (graphic novel), David Mazzucchelli (graphic novel), Richmond Lewis (graphic novel)

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa