logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود فیلم سینمایی سوسک آبی (2023)

دانلود فیلم سینمایی سوسک آبی (2023) (2023)

مدت زمان: 127 دقیقه کشور: رده سنی:

یک یادگار بیگانه، جیمی ریس را به عنوان میزبان همزیست خود انتخاب می‌کند و به نوجوان زرهی می‌دهد که قادر به قدرت‌های خارق‌العاده و غیرقابل پیش‌بینی است و برای همیشه سرنوشت او را تغییر می‌دهد زیرا او به ابرقهرمان سوسک آبی تبدیل می‌شود.

رضایت کاربران
67% (3 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Blue Beetle + دانلود فیلم با کیفیت سوسک آبی Blue Beetle 2023 داستان فیلم : یک اسکراب بیگانه، جیمی ریس فارغ التحصیل دانشگاه را به عنوان میزبان همزیستی خود انتخاب می کند و به نوجوان زرهی می دهد که قادر به قدرت های خارق العاده و غیرقابل پیش بینی است و برای همیشه سرنوشت او را تغییر می دهد زیرا او به ابرقهرمانی معروف به سوسک آبی تبدیل می شود.

دانلود فیلم سوسک ابی زیر نویس

فیلم سوسک آبی Blue Beetle) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، ماجراجویی ، علمی تخیلی و به کارگردانی و نویسندگی انجل مانوئل سوتو می باشد. در فیلم سوسک آبی 2023 بازیگرانی مانند زولو ماریدوئنا، برونا مارکزینه، جورج لوپز و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از فیلمزی  دریافت کنید.

 

 

دانلود فیلم Blue Beetle 2023

فیلم سوسک آبی محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی انجل مانوئل سوتو و نویسندگی داستان و فیلمنامه گرت دانت-آلکوسر، این فیلم سینمایی که از سری تولیدات جدید سه کمپانی مطرح فیلمسازی به نام های DC Entertainment و The Safran Company و Warner Bros می باشد این فیلم سینمایی در تاریخ 15 آگوست 2023 از طریق کمپانی برادران وانر با بودجه بیش از 150 میلیون دلاری به صورت گسترده در بیش از 25 کشور به صروت همزمان به اکران عمومی رسید و با استقبال خوبی از سمت تماشاگران و طرفداران فیلم های ابرقهرمانی و دی سی کامیکس نیز روبرو نشد و نتوانست در افتتاحیه خود فروش قابل توجهی را نیز به دست آورد. این فیلم سینمایی که با بودجه 150 میلیون دلاری به تولید رسیده است در دو هفته ابتدایی و افتتحایه خود توانست تنها فروش 40 میلیون دلاری را نیز به دست آورد که یکی از پایین ترین افتتاحیه های فیلم های دی سی کامیکس در چند سال اخیر نیز به شمار می رود.

یکی از دلایلی که باعث شد طرفداران از این فیلم استقبال خوبی به عمل نیاورند تشابه داستان و شخصیت به مرد آهنی می باشد که باعث شد فروش خود را در گیشه از دست دهد اما شخصیت بلو بیتل یا همان سوسک آبی پیش از مرد آهنی به وجود آمده بود اما دیزنی و مارول فیلم مرد آهنی را پیش از سوسک آبی منتشر نموده و باعث شد تا طرفداران دی سی فیلم جدید خود را با مرد آهنی مقایسه کرده و از آن استقبال خوبی به عمل نیاورند و نقد های مثبی را دریافت ننماید. در این فیلم هنرپیشگانی چون شولو ماریدوئنا، برونا مارکزینه، بلیسا اسکوبدو، جرج لوپز، آدریانا بارازا، الپیدیا کاریو به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

 

دانلود فیلم سوسک آبی با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم جدید سوسک آبی (2023)  رایگان با دوبله فارسی

دانلود فیلم سوسک آبی (2023) با زیرنویس فارسی چسبیده

 

دانلود فیلم خارجی { سوسک آبی (2023) } با دوبله و پخش آنلاین از فیلمزی

دانلود فیلم سانسور شده  سوسک آبی (2023)  با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم با لینک مستقیم درام “ سوسک آبی (2023) ” با حجم کم و کیفیت عالی و تماشای آنلاین

دانلود فیلم سوسک آبی (2023) با لینک مستقیم

درباره فیلم:

فیلم  سوسک آبی (2023) فیلمی بسیار زیبا و با کیفیت عالی می توانید به راحتی این فیلم را دانلود یا بصورت آنلاین تماشا کنید هزینه دانلود این فیلم بصورت نیم بها می باشد و شما عزیزانی میتوانید در کنار جمع خانواده این سینمایی را تماشا کنید چرا که بدون هیچ گونه صحنه جنسی میباشد و توسط  فیلمزی بازبینیی شده است ،  شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید، در ضمن در قسمت نظرات می توانید نظر خود را در مورد این فیلم به ما انتقال دهید تا فیلم های مشابه را بیشتر کنیم.

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی سوسک آبی (2023)  با کیفیت عالی

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی

 

 

حتما ویس زیر را گوش کنید !!!!

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Gareth Dunnet-Alcocer

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa