logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
سریال فرمانروا: میراث هیولاها

سریال فرمانروا: میراث هیولاها (2023)

مدت زمان: N/A کشور: ، رده سنی:

داستان پس از نبرد بین گودزیلا و تایتان ها رخ می دهد و نشان می دهد که هیولاها واقعی هستند، سفر یک خانواده را دنبال می کند تا اسرار مدفون خود را کشف کند و میراثی که آنها را به Monarch مرتبط می کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال Monarch: Legacy of Monsters

داستان سریال در سریال فرمانروا میراث هیولاها : پس از نبرد میان گودزیلا و تایتان ها و زمانی که معلوم می شود هیولاها واقعی هستند، «فرمانروا: میراث هیولاها» داستان خانواده ای را به تصویر می کشد که به دنبال افشای رازهای مدفون آبا و اجدادی خود هستند و میراثی را می جویند که آن ها را به سازمانی مخفی موسوم به فرمانروا ربط می دهد درباره سریال سریال فرمانروا میراث هیولاها Monarch Legacy of Monsters محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن ، علمی تخیلی می‌باشد و به کارگردانی در سال 2023 ساخته شده است. در سریال فرمانروا میراث هیولاها بازیگرانی چون Christopher Heyerdahl، Jess Salgueiro، Mari Yamamoto، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود سریال فرمانروا: میراث هیولاها

پس از نبرد میان گودزیلا و تایتان ها و زمانی که معلوم می شود هیولاها واقعی هستند، «فرمانروا: میراث هیولاها» داستان خانواده ای را به تصویر می کشد که به دنبال افشای رازهای مدفون آبا و اجدادی خود هستند و میراثی را می جویند که آن ها را به سازمانی مخفی موسوم به فرمانروا ربط می دهد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Chris Black, Matt Fraction

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa