logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم هندی کفتار 2023 Lakadbaggha

فیلم هندی کفتار 2023 Lakadbaggha (2023)

مدت زمان: 129 دقیقه کشور: رده سنی:

آرجون باکشی، حامی دوستدار حیوانات، این حقیقت را کشف می کند که یک سلول تجارت غیرقانونی حیوانات زیرزمینی از بندر کلکته کار می کند. در تحقیق او به گونه ای نادر از کفتار راه راه هندی (لاکادباگا) برخورد می کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Lakadbaggha 2023 کفتار

 دانلود فیلم Lakadbaggha 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی کفتار 2023 با کیفیت عالی

کیفیت WEB-DL 1080p 720p زیرنویس فارسی چسبیده

دانلود فیلم Lakadbaggha 2023

دانلود فیلم Lakadbaggha 2023 دوبله فارسی

داستان فیلم
در فیلم کفتار آرجون باکشی، یک عاشق و حامی حفاظت از حیوانات، یک باند تجارت غیرقانونی حیوانات زیرزمینی را در بندر کلکته کشف می کند. در تحقیقات او به احتمال زیاد یک گونه نادر از کفتار راه راه هندی قاچاق می شود و…

درباره فیلم
فیلم Lakadbaggha محصول کشور هند و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Victor Mukherjee در سال 2023 ساخته شده است. در فیلم کفتار بازیگرانی چون Anshuman Jha، Paresh Pahuja، Riddhi Dogra، و… به ایفای نقش پرداخته اند.
فیلم کفتار (Lakadbaggha) یک فیلم اکشن، کمدی، جنایی، فانتزی و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی ویکتور موکرجی (Victor Mukherjee) است که توسط کمپانی First Ray Films تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز الوک شارما به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون آنشومان جا، ریدی دوگرا، پرش پهوجا، میلیند سومان، اکشا کرونگ، بیجو تاانگجام، هارشیت دانگ، آدریتا دی، تروشنت اینگل، موراری کومار، دنزیل اسمیت و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم کفتار اولین بار در تاریخ 13 ژانویه سال 2023 میلادی توسط کمپانی Platoon One Films در سینماهای کشور هندوستان اکران شد سپس در تاریخ 30 ژوئن همان سال توسط سرویس استریم Zee5 در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، ایرلند، آفریقای جنوبی، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم کفتار را آنشومان جا برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از سیمون فرانسکت می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط ژان مارک سلوا انجام شده است؛ در فیلم کفتار، آرجون باکشی، حامی و دوستدار حیوانات، یک باند تجارت غیرقانونی حیوانات را در بندر کلکته کشف می‌کند؛ در این میان او با انجام تحقیقات بیشتر به گونه‌ای نادر از کفتار راه‌ راه هندی برخورد می‌کند؛ آنشومان جا برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره بین‌المللی فیلم آسیای جنوبی HBO South Asian International Film Festival برای نمایش رفتار انسانی خود با حیوانات دریافت کرد؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم هندی کفتار را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلمزی دانلود و تماشا کنید.

دانلود فیلم کفتار Lakadbaggha 2023

محصول : 2023 هندوستان

مخاطب : مناسب برای بالای 13 سال

کیفیت : BluRay 1080p

امتیاز : 6.1/10 IMDB

مدت زمان : 1 ساعت و 42 دقیقه

کارگردان : Victor Mukherjee

بازیگران : Anshuman Jha ، Riddhi Dogra ، Paresh Pahuja

خلاصه داستان فیلم سینمایی Lakadbaggha 2023 : آرجون باکشی، حامی دوستدار حیوانات، این حقیقت را کشف می کند که یک سلول تجارت غیرقانونی حیوانات زیرزمینی از بندر کلکته کار می کند. در تحقیق او به گونه ای نادر از کفتار راه راه هندی (لاکادباگا) برخورد می کند…با لینک مستقیم ازفیلمزی  دریافت کنید.

دانلود فیلم جدید کفتار  رایگان با دوبله فارسی

دانلود فیلم کفتار با زیرنویس فارسی چسبیده

 

دانلود فیلم خارجی { کفتار } با دوبله و پخش آنلاین از فیلمزی

دانلود فیلم سانسور شده  کفتار  با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم با لینک مستقیم درام “ کفتار ” با حجم کم و کیفیت عالی و تماشای آنلاین

دانلود فیلم کفتار با لینک مستقیم

درباره فیلم:

فیلم  کفتار فیلمی بسیار زیبا و با کیفیت عالی می توانید به راحتی این فیلم را دانلود یا بصورت آنلاین تماشا کنید هزینه دانلود این فیلم بصورت نیم بها می باشد و شما عزیزانی میتوانید در کنار جمع خانواده این سینمایی را تماشا کنید چرا که بدون هیچ گونه صحنه جنسی میباشد و توسط  فیلمزی بازبینیی شده است ،  شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید، در ضمن در قسمت نظرات می توانید نظر خود را در مورد این فیلم به ما انتقال دهید تا فیلم های مشابه را بیشتر کنیم.

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کفتار  با کیفیت عالی

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی

 

 

حتما ویس زیر را گوش کنید !!!!

  • زبان: هندی
  • نویسنده: Alok Sharma

1 دیدگاه

  1. فاطمه میرمحمد
    فاطمه میرمحمد

    خوب بود مرسی ممنون میشم اگه دوبله فارسی کامل بوده است

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa