logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی چه ربطی به عشق دارد

فیلم سینمایی چه ربطی به عشق دارد (2022)

مدت زمان: 108 دقیقه کشور: رده سنی:

در لندن، یک فیلمساز برنده جایزه، سفر بهترین دوستش را به یک ازدواج کمکی مطابق با میراث پاکستانی خانواده اش مستند می کند. در این فرآیند، او نگرش خود را نسبت به روابط به چالش می کشد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
6.3 /10
59
71%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم What’s Love Got to Do with It?

یک فیلم‌ساز برنده‌ی جایزه قرار است از ازدواج ترتیب داده شده‌ی بهترین دوستش توسط خانواده‌ی پاکستانی‌اش مستندی بسازد.

درباره فیلم:
فیلم چه ربطی به عشق دارد؟ (?What’s Love Got to Do with It) یک فیلم درام، عاشقانه و کمدی محصول سال 2022 کشور انگلستان به کارگردانی شکهار کاپور (Shekhar Kapur) است که توسط سه کمپانی‌ Instinct Productions و StudioCanal و Working Title Films تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جمیما خان به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون لیلی جیمز، شازاد لطیف، سجل علی، میم شیخ، ایمان بوجلواح، اما تامپسون، پاکیزا بیگ، جف میرزا، شبانه اعظمی، الکساندر اوون، بن اشندن، الیور کریس، آسیم چودری، گریس اسکیو، لولی اسکیو، آلیس اور-اوینگ، پیتر سندیس کلارک، لوک مک کوئین، دن جرات کوک، جاشوا کالینز، مایکل کریم، هانا خالیکه-براون، راحت فتح‌علی خان و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم چه ربطی به عشق دارد؟ اولین بار در تاریخ 10 سپتامبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو Toronto International Film Festival در کشور کانادا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 24 فوریه سال 2023 میلادی توسط کمپانی StudioCanal UK در سینماهای کشور انگلستان اکران شد و توانست به فروش تقریبی 10.5 میلیون دلار در گیشه جهانی دست پیدا کند؛ این فیلم در نهایت توسط کمپانی Shout! Studios در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، مکزیک، استونی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم چه ربطی به عشق دارد؟ را نیکی کنتیش بارنز، تیم بیوان، جرمی برنیج، اریک فلنر، ران هالپرن، سارا هاروی، جمیما خان، سرمد مسعود، جو نفتالین، کاترین پامفرت و لوکاس وب به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از نیتین ساهنی می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط رمی آدفارسین انجام شده است؛ فیلم چه ربطی به عشق دارد؟ پس از اکران نقدهای مثبت فراوانی از سوی منتقدین و مخاطبان دریافت کرد به طوری که برای بازی خوب بازیگران به ویژه بازی زیبای لیلی جیمز و شازاد لطیف، نحوه فیلمبرداری، داستان عاشقانه، طراحی لباس، ارزش‌های تولید، فضاسازی‌ها، سکانس‌های طنز و همچنین موسیقی متن ستوده شد؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم چه ربطی به عشق دارد؟ را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلمزی دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: انگلیسی، اردو، عربی
  • نویسنده: Jemima Khan

1 دیدگاه

  1. فا فایل
    فا فایل

    خوب

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa