logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی پاور رنجرهای قدرتمند مورفین: یکبار و همیشه

فیلم سینمایی پاور رنجرهای قدرتمند مورفین: یکبار و همیشه (2023)

مدت زمان: 55 دقیقه کشور: رده سنی:

رنجرز با تهدیدی آشنا از گذشته روبرو می شود. در بحبوحه یک بحران جهانی، بار دیگر از آنها خواسته می شود تا قهرمانانی باشند که جهان به آنها نیاز دارد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
5.7 /10
62/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always

رنجرز با تهدیدی آشنا از گذشته روبرو می شود. در بحبوحه یک بحران جهانی، بار دیگر از آنها خواسته می شود تا قهرمانانی باشند که جهان به آنها نیاز دارد.

درباره فیلم:
فیلم سینمایی رنجرهای قدرتمند مورفین: یک بار و همیشه (Mighty Morphin Power Rangers: Once & Always) که با عنوان (Power Rangers: Once & Always) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم اکشن، ماجراجویی، خانوادگی و علمی‌تخیلی محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی چارلی هاسکل (Charlie Haskell) است که توسط سه کمپانی‌ Entertainment One و Hasbro و SCG Power Rangers تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز آلوین دیل، بکا بارنز، شوتارو ایشینوموری، سابورو یاتسوده و جکی مارچند به صورت مشترک، به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون والتر جونز، استیو کاردناس، کاترین ساترلند، چارلی کرش، کاران اشلی، جانی یونگ بوش، دیوید یاست، بنی جوی اسمیت، هوارد سیستر، ریچارد استیون هورویتز، باربارا گودسون، رایان کوپر، دنیل واترسون، جیسون دیوید فرانک، امی جو جانسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم رنجرهای قدرتمند مورفین: یک بار و همیشه اولین بار در تاریخ 19 آوریل سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، سوئد، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم رنجرهای قدرتمند مورفین: یک بار و همیشه را بکا بارنز، سایمون بنت، آلوین دیل، اولیویه دومون، ناتاشا ایوانز، کاری روزنبرگ، حییم سابان، هیلاری زویک ترنر و رندی یافا به صورت مشترک، برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از برد دیویسون می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط اولی جونز انجام شده است؛ در این فیلم بازیگرانی مانند دیوید یاست، والتر ای. جونز و باربارا گودسون به مناسبت جشن ویژه سی‌امین سالگرد مجموعه رنجرهای قدرتمند مورفین، بار دیگر دور هم جمع شده‌اند؛ چنانچه به فیلم‌های علمی تخیلی و اکشن علاقه دارید، می‌توانید نسخه دوبله فارسی به همراه نسخه زبان اصلی فیلم فوق‌العاده جذاب و تماشایی رنجرهای قدرتمند مورفین: یک بار و همیشه را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت  فیلمزی دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Becca Barnes, Alwyn Dale, Haim Saban

2 دیدگاه

  1. فا فایل
    فا فایل

    عنومتنخخهت

  2. تنها
    تنها

    خوب

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa