logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی  فلورا و پسرش

فیلم سینمایی فلورا و پسرش (2023)

مدت زمان: 97 دقیقه کشور: ، رده سنی:

فیلم فلورا، مادر مجردی را دنبال می کند که با پسرش مکس در حال جنگ است. او در تلاش برای یافتن سرگرمی برای مکس، یک گیتار را از زباله‌دانی نجات می‌دهد و متوجه می‌شود که زباله‌های یک نفر می‌تواند نجات یک خانواده باشد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
7.4 /10
76/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Flora and Son

فیلم فلورا و پسرش Flora and Son 2023 با زیرنویس فارسی  فیلم فلورا و پسرش (Flora and Son 2023) { فیلمزی }  دانلود فیلم فلورا و پسرش Flora and Son

 

فلورا مادر تنهایی است که با پسرش مکس همیشه در جنگ است. او که سعی دارد تفریحی برای مکس دست و پا کند، گیتاری را از سطل زباله پیدا می کند و معلوم می شود چیزی که برای یک نفر به درد نخور است می تواند خانواده ای را نجات دهد.

درباره فیلم:
فیلم سینمایی فلورا و پسرش (Flora and Son) یک فیلم کمدی، درام، موسیقی و عاشقانه محصول سال 2023 کشورهای آمریکا و ایرلند به کارگردانی جان کارنی (John Carney) است که توسط سه کمپانی‌ Distressed Films و Fifth Season و FilmNation Entertainment تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جان کارنی به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون ایو هیوسن، مارسلا پلانکت، پل رید، اورن کینلان، دان وایچرلی، امی هوبرمن، کالان کامینز، جک رینور، سوفی واسور، جوزف گوردون لویت، الکس دیگان، هاروی هاچینسون، ملیسا مورفیلد، کیت مک ارلین، استیون رایان، آلی فاکس، روایری هدینگ، الی اوهالوران، دیلن کلی، ایلبه کاولی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم فلورا و پسرش اولین بار در تاریخ 22 ژانویه سال 2023 میلادی در جشنواره بین‌المللی ساندس Sundance Film Festival در کشور آمریکا به نمایش درآمد و پس از حضور در چندین جشنواره بین‌المللی دیگر سرانجام در 22 سپتامبر همان سال توسط کمپانی Apple Original Films در سینماهای منتخب کشور آمریکا اکران شد؛ این فیلم در نهایت در 29 سپتامبر سال 2023 میلادی توسط سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس +Apple TV در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، چین، کره جنوبی، هلند، دانمارک، فنلاند، بلژیک، تایوان، تایلند، مکزیک، سوئد، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم فلورا و پسرش را آنتونی برگمن، جان کارنی، آلیسون کوهن، پیتر کرون، کاتلین دور، کلوداگ زد. مک کارتی، کاترین اوفلارتی، ربکا اوفلانگان، میلان پوپلکا و رابرت والپول به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از استیون اوکانل می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جان کانروی انجام شده است؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم فلورا و پسرش را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت  فیلمزی دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: John Carney

1 دیدگاه

  1. فا فایل
    فا فایل

    مننتا

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa