logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی فقط بازی و تفریح

فیلم سینمایی فقط بازی و تفریح (2023)

مدت زمان: 76 دقیقه کشور: رده سنی:

گروهی از نوجوانان سلم، چاقوی نفرین شده ای را کشف می کنند که شیطانی را آزاد می کند و آنها را مجبور می کند تا نسخه های وحشتناک و مرگبار بازی های دوران کودکی را انجام دهند که در آن هیچ برنده ای وجود ندارد، فقط بازمانده ای وجود دارد.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

گروهی از نوجوانان چاقوی نفرین شده‌ای را پیدا می‌کنند که یک شیطان ترسناک را آزاد می‌کند. حال این موجود مرموز آن‌ها را مجبور می‌کند تا نسخه وحشتناک و مرگبار بازی‌های دوران کودکی خود را انجام دهند که در آن هیچ برنده‌ای وجود ندارد و…

بازیگران ایسا باترفیلد، آنابت گیش، ناتالیا دایر خلاصه داستان گروهی از نوجوانان چاقوی نفرین شده‌ ای را پیدا میکنند که یک شیطان ترسناک را آزاد میکند. حال این موجود مرموز آن‌ ها را مجبور میکند تا نسخه وحشتناک و مرگبار بازی‌ های دوران کودکی خود را انجام دهند که در آن هیچ برنده‌ ای وجود ندارد… که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید. درباره این فیلم فقط بازی و تفریح یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر ترسناک و هیجان انگیز میباشد که در تاریخ 1 سپتامبر 2023 پخش شد. آری کاستا کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و بازیگران آن ایسا باترفیلد، آنابت گیش، ناتالیا دایر، لورل مارسدن، سامر اچ هاول، بنجامین ایوان اینسورث و … میباشند. می توانید این فیلم در ژانر ترسناک را از سایت فیلمزی دانلود و مشاهده کنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: J.J. Braider, Eren Celeboglu, Ari Costa

1 دیدگاه

  1. Yekta
    Yekta

    وحشت انگیز هست

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa