logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی خشم

فیلم سینمایی خشم (2023)

مدت زمان: 146 دقیقه کشور: رده سنی:

K. Shiva Kumar، یک CI برای بررسی ناپدید شدن های اخیر منصوب می شود. تصادف او را مجروح می کند و پس از بهبودی، همسر و دخترش را مفقود می یابد. او که مصمم است دوباره به خانواده اش بپیوندد، سفری بی امان را آغاز می کند...

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

نایب بازرس شیواکومار بعد از یک تصادف متوجه می شود که زن و بچه اش گم شده اند . در حین دوره بهبود و در حالی که به بیماری مغزی شدید دست و پنجه نرم می کند، متوجه می شود که چنین ناپدیدشدن های زنجیره ای بارها در شهر رخ داده است…

درباره فیلم:
فیلم سینمایی خشم یا اوگرام (Ugram) یک فیلم اکشن، عاشقانه، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور هندوستان به کارگردانی ویجی کاناکامدالا (Vijay Kanakamedala) است که توسط کمپانی‌ Shine Screens تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز ویجی کاناکامدالا، ابوری راوی و توم ونکات به صورت مشترک به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون آلاری نارش، میرنا، مانکنتا بنارس، ایندراجا، شرات لوهیتاشوا، کوشیک ماهاتا، ناگا ماهش، رامش ردی، سرینیواسا سایه، شاترو، نواب شاه، سریکانث آیینگار، لاکشمی نارایانا و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم خشم اولین بار در تاریخ 5 می سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌ Shine Screens در سینماهای هندوستان و آمریکا اکران شد سپس در تاریخ 2 ژوئن همان سال توسط سرویس ویدئویی آمازون پرایم Amazon Prime Video در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، سوئد، فنلاند، دانمارک، تایوان، چین، ژاپن، هندوستان و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم خشم را ساهو گاراپاتی و هاریش پدی به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از سریچاران پاکالا می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط سیدارت جدهاو انجام شده است؛ فیلم خشم پس از فیلم Naandhi محصول سال 2021 میلادی، دومین همکاری مشترک آلاری نارش و ویجی کاناکامدالا محسوب می‌شود؛ این فیلم پس از اکران توانست نظر مثبت منتقدین و مخاطبان را به خود جلب کند به طوری که برای بازی جذاب آلاری نارش، سکانس‌های اکشن، جنبه‌های فنی، فیلمبرداری، موسیقی متن و همچنین جلوه‌های ویژه تحسین شد؛ فیلم خشم پس از اکران به یک موفقیت تجاری در گیشه تبدیل گردید؛ چنانچه به فیلم‌های هندی علاقه دارید، می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم فوق‌العاده جذاب و دیدنی خشم را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلمزی  دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: تلوگو
  • نویسنده: Vijay Kanakamedala, Abburi Ravi, Toom Venkat

1 دیدگاه

  1. فا فایل
    فا فایل

    خمخخنن

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa