logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی از شب بترس

فیلم سینمایی از شب بترس (2023)

مدت زمان: 92 دقیقه کشور: رده سنی:

تس کهنه سرباز جنگی عراق را دنبال می کند، در حالی که آماده می شود تا پس از حمله گروهی از مهاجمان به خانه در مهمانی مجردی خواهرش، حمله کند، و او متوجه می شود که آنها نمی خواهند شاهدی را پشت سر بگذارند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
4.6 /10
30/100%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

هشت زن برای شرکت در یک مهمانی در خانه‌ای در یک مزرعه‌ دورافتاده در تپه‌های کالیفرنیا دور هم جمع می‌شوند. اما به زودی مهمانی آن‌ها با حمله گروهی از مزاحمان نقابدار که محل جشن را احاطه کرده و شروع به تیراندازی به سمت خانه و مهمانان می‌کنند، تبدیل به کابوسی ترسناک می‌شود. در این میان یک کهنه سرباز جنگ به نام تس، کنترل اوضاع را به دست گرفته و سایر افراد حاضر در مهمانی را مجبور می‌کند تا با هم متحد شده و برای نجات خود و زنده ماندن در طول شب مبارزه کنند اما…

دانلود فیلم Fear the Night 2023
دانلود فیلم از شب بترس 2023

دانلود فیلم از شب بترس 2023 زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم خارجی جدید «Fear the Night» لینک رایگان

 

Fear the Night 2023 | کارگردان: نیل لابوت

ژانر: اکشن،هیجان انگیز | زبان اصلی | پخش کننده: فیلمزی

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

بازیگران

مگی کیو، کت فاستر، جیمز کارپینلو

فیلم Fear the Night 2023

فیلم از شب بترس محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی داستان و فیلمنامه نیل لابیت، این فیلم سینمایی که با سرمیه گذاری سه استدیو فیلمسازی به نام های BondIt Media Capital و Buffalo 8 Productions و Quiver Distribution به تولید و انتشار رسیده است در آن هنرپیشگانی چون مگی کیو، کت فاستر، جیمز کارپینلو، جیا کراویتین و کرستین لی به ایفای نقش خود نیز پرداخته اند.

این فیلم سینمایی که سی و سومین تجربه کارگردانی نیل لابیت به شمار می رود تمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های آن نیز در ایالت کالیفرنیا نیز صورت گرفته است.

خلاصه داستان

در طی یک مهمانی خانوادگی در یک خانه مزرعه ای در کالیفرنیا، مزاحمان نقابدار حمله ای وحشیانه را آغاز می کنند و هشت نفر را مجبور می کنند تا برای نجات جانشان بجنگند. آنها به رهبری تس، یک سرباز کهنه سرباز، متحد می شوند تا در طول یک شب دلخراش از خود دفاع کنند…. که شما می توانید آن را از سایت فیلمزی  در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این فیلم

“از شب بترس” یک فیلم سینمایی محصول آمریکا در ژانر اکشن و هیجان انگیز میباشد که در تاریخ 21 جولای 2023 پخش خواهد شد. نیل لابوت کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و بازیگران آن مگی کیو، کت فاستر، جیمز کارپینلو، جیا کرواتین، ایتو آقایره، هایدی کوان و … میباشند.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Neil LaBute

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa