logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
سریال مردگان متحرک: دریل دیکسن

سریال مردگان متحرک: دریل دیکسن (2023)

مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

سفر داریل در یک فرانسه شکسته اما انعطاف پذیر در حالی که او امیدوار است راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال The Walking Dead: Daryl Dixon معرفی سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون The Walking Dead: Daryl Dixon 2023
سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون The Walking Dead: Daryl Dixon) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر ترسناک ، هیجان انگیز و به کارگردانی دنیل پرسیوال، گرگ نیکوترو ، تیم ساوتام و نویسندگی دیوید زابل می باشد. در سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون 2023 بازیگرانی مانند نورمن ریدس، ملیسا مک‌براید، کلمانس پوئزی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از فیلمزی دریافت کنید.

قسمت هفتم سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون اضافه شد!!!

داریل، ایزابل، لورن و سیلوی در جاده با مشکل مواجه می شوند. ایزابل روز ظهور گرسنگان را به یاد می آورد. لورن تلاش می کند تا خود را جا بیاندازد. (چکاوک)

دانلود قسمت جدید سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون

بهترین اسپین آف هنوز
از بین همه اسپین‌آف‌ها بهترین مورد تا کنون. من شهر مرده متحرک را تماشا کردم و از آن خوشم آمد اما حتی به اسپین آف داریل دیکسون هم نزدیک نیست. من همه چیز را در مورد این برنامه دوست دارم به خاطر دوستم این برنامه را تماشا کردم. شخصیت ها بسیار خوب هستند سینماها خوب هستند توسعه شخصیت عالی است… دیدن داریل در فرانسه و تلاش او برای برقراری ارتباط با فرانسوی ها و دیدن اولین روز آخرالزمان بسیار جالب است و همچنین متاسفم برای انگلیسی بد من بسیار جالب است. اگر اسپین آف داریل دیکسون در آنریکا بود برای من خیلی جالب نبود. من برخی از بررسی های 1 ستاره را دیده ام و فقط غم انگیز است. لطفاً لایک کنید تا مردم بتوانند آن را ببینند.

درباره سریال:
سریال مردگان متحرک: دریل دیکسن (The Walking Dead: Daryl Dixon) یک مجموعه ترسناک، اکشن، علمی تخیلی، فانتزی، ماجراجویی و هیجان انگیز محصول کشور آمریکا به کارگردانی مشترک دنیل پرسیوال، گرگ نیکوترو و تیم ساوتام (Daniel Percival و Greg Nicotero و Tim Southam) است که فصل اول آن در سال 2023 میلادی توسط کمپانی AMC Networks تولید شد؛ فیلمنامه این سریال را نیز دیوید زیبل به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون نورمن ریدس، ملیسا مک‌براید، کلمانس پوئزی، آدام ناگایتیس، آن چریر، اریک ابوآنی، گیلبرت گلن براون، آوانت استرنجل، لایکا بلان-فرانکار، ویلیام اسکیورتینو، لوئیس پوچ سیگلیوززی، رومن لوی و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون اولین بار از تاریخ 10 سپتامبر سال 2023 میلادی از شبکه AMC Networks در کشور آمریکا پخش شد سپس توسط سرویس استریم ای‌ام‌سی پلاس +AMC در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، آلمان، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، کره جنوبی، دانمارک، ژاپن، سوئد، بلژیک، مکزیک، آفریقای جنوبی و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی مجموعه مردگان متحرک: دریل دیکسون را آگوستین دی بلوی، متیو روبین، رایان دیگارد، آنجلا کانگ، جان مارلر، برایان باکرات، اسکات ام. گیمپل، گرگ نیکوترو، دنیل پرسیوال، نورمن ریدس و دیوید زیبل به صورت مشترک برعهده داشته، تدوین و ویرایش آن کاری از شری مید و ایان ارسکین می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط توماسو فیوریلی و میشل آماتیو انجام شده است؛ سریال مردگان متحرک: دریل دیکسن، داستان دریل دیکسون، شخصیت مردگان متحرک را دنبال می‌کند؛ این مجموعه پنجمین اسپین‌آف و ششمین مجموعه تلویزیونی از فرنچایز مردگان متحرک می‌باشد که پس از پایان سریال تلویزیونی اصلی مردگان متحرک اتفاق می‌افتد؛ نورمن ریدس در نقش دریل دیکسون از مجموعه تلویزیونی اصلی، در کنار کلمانس پوئزی و آدام ناگایتیس نقش بازیگران اصلی را ایفا می‌کنند؛ ساخت این سریال از سپتامبر سال 2020 میلادی آغاز شد؛ در ابتدا قرار بود شخصیت کارول در سریال حضور داشته باشد، اما به دلیل مسائل تدارکاتی مربوط به بازیگر ملیسا مک‌براید، از این سریال کنار گذاشته شد، بنابراین تمرکز سریال به دریل معطوف شد؛ با این حال، در ژوئن سال 2023 گزارش شد که مک‌براید در سریال به عنوان شخصیت کارول ظاهر می‌شود؛ عنوان سریال در اکتبر سال 2022 اعلام شد و فیلمبرداری سریال در پاریس انجام گردید؛ در جولای سال 2023، قبل از انتشار فصل اول، اعلام شد که سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی سریال مردگان متحرک: دریل دیکسن را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلمزی دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: David Zabel

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa