logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
انیمیشن مسابقه قطارهای مایتی اکسپرس

انیمیشن مسابقه قطارهای مایتی اکسپرس (2022)

مدت زمان: 25 دقیقه کشور: رده سنی:

مشکل در مسیرها فریت نیت فریب می‌خورد تا در مسابقه‌ای با سرعت بالا شرکت کند - با در خطر بودن همه ماشین‌های باربری Mighty Express.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Mighty Express: Mighty Trains Race

درباره انیمیشن:
کارتون مسابقه قطارهای مایتی اکسپرس (Mighty Express: Mighty Trains Race) انیمیشنی کوتاه، ماجراجویی، فانتزی و خانوادگی به کارگردانی ویلیام لاو (William Lau) محصول کشور آمریکا است که در سال 2022 میلادی توسط کمپانی‌ Netflix Animation تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه انیمیشن مسابقه قطارهای مایتی اکسپرس را نیز دن دانکو به رشته تحریر درآورده و افرادی همچون زوئی هاتز، جی هاتون، میشا کنترراس و غیره به صداپیشگی به جای کاراکترهای اصلی انیمیشن پرداخته‌اند؛ همچنین انیمیشن مسابقه قطارهای مایتی اکسپرس اولین بار در تاریخ 5 دسامبر سال 2022 میلادی توسط سرویس استریم نتفلیکس NETFLIX در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ در انیمیشن مسابقه قطارهای مایتی اکسپرس می‌بینید اسنیکی استلا و تریکی ریکی، جیدن و فریفت نیت را با تقلب وارد یک مسابقه سرعت می‌کنند؛ اما چه چیزی در خطر است؟ برنده باید تمام محموله‌های خودروهای باربری مایتی اکسپرس را نگه دارد؛ حال استلا و ریکی همه چیز را برای تقلب در مسابقه امتحان کرده و همه را به خطر می‌اندازند؛ در نهایت باید دید چه کسی پیروز مسابقه خواهد شد و دوستان ما در این مسیر چه چیزی یاد خواهند گرفت؟ این انیمیشن پس از انتشار به دلیل وجود مفاهیم آموزنده برای کودکان، گرافیک جذاب و رنگارنگ، موسیقی متن، نحوه کارگردانی، داستان سرگرم‌کننده و همچنین نحوه تدوین و تولید تحسین شد؛ شما می‌توانید نسخه دوبله فارسی به همراه نسخه زبان اصلی انیمیشن فوق‌العاده جذاب و تماشایی مسابقه قطارهای مایتی اکسپرس را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت  فیلمزی دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Dan Danko

1 دیدگاه

  1. تنها
    تنها

    خوب

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa