logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی بودیکا: ملکه جنگه

فیلم سینمایی بودیکا: ملکه جنگه (2023)

مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

جنگجوی سلتیکی که در کنار همسرش پراسوتاگوس بر قوم ایسنی حکومت می کند. پادشاه به دست سربازان رومی می میرد و پادشاهی بودیکا بدون وارث مرد باقی می ماند و رومی ها زمین و اموال او را تصرف می کنند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Boudica: Queen of War

فیلم سینمایی بودیکا: ملکه جنگه

درباره فیلم:
فیلم بودیکا: ملکه جنگ (Boudica: Queen of War) با عنوان اصلی (Boudica) یک فیلم اکشن، تاریخی، جنگی، درام و هیجان انگیز محصول سال 2023 کشور انگلستان به کارگردانی جسی وی. جانسون (Jesse V. Johnson) است که توسط سه کمپانی Bleiberg Entertainment و Boudeg و Picture Perfect تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جسی وی. جانسون به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون اولگا کوریلنکو، کلایو استندن، پتر فرانتسن، ریتا تاشینگهم، لوسی مارتین، نیک موران، جیمز فاکنر، لئو گرگوری، هری کرتون، اندی بکویث، یاردن توسیا کوهن، دومینیک واندنبرگ، کریس جانسون، ریچل وایلد و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم بودیکا: ملکه جنگ که براساس حوادث واقعی ساخته شده است، اولین بار در تاریخ 27 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی Saban Films در سینماهای کشور آمریکا و توسط کمپانی Signature Entertainment در سینماهای کشور انگلستان اکران شد سپس توسط کمپانی Bleiberg Entertainment در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، بلژیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی فیلم بودیکا: ملکه جنگ را نیکلاس سی. بنت، آریل بلیبرگ، ایهود بلیبرگ، دبورا دل پریت، دنی دیمبورت، ملانی کولار، جولی کرول، لوسیندا رودز تاکرار، مارک ونیس و الکسا واو به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری شان موری می‌باشد و فیلمبرداری آن نیز توسط جاناتان هال انجام شده است؛ بودیکا در سال 60 میلادی، فرمانده یکی از قبیله‌های سلت به نام آی سینی بود؛ وی پس از مرگ شوهرش پراسوتاگوس، رهبر قبیله آی سینی شد؛ اما حاکمان روم در بریتانیا، اعلام کردند که قلمرو آی سینی، باید بخشی از امپراتوری روم محسوب شود و به همین دلیل، دستور دستگیری وی را صادر کردند؛ بلافاصله افراد این قبیله، به رهبری ملکه خود قیام کردند؛ آن‌ها چند منطقه بسیار بزرگ را به تصرف خود درآوردند و 70 هزار رومی و متحدانشان را به قتل رساندند؛ به دنبال این واقعه، یک ارتش مجهز رومی، قیام را شکست داد و بودیکا مجبور شد خود را مسموم کند؛ در طول قیام ملکه بودیکا، نیمی از مردم بریتانیا در این قیام به وی ملحق شدند؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم بودیکا: ملکه جنگ را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت  فیلمزی دانلود و تماشا کنید.

 

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jesse V. Johnson

2 دیدگاه

  1. Appio
    Appio

    عالیه

  2. Appio
    Appio

    فیلم زیبایی بود مرسی از فیلمزی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa