logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود فیلم یک زندگی

دانلود فیلم یک زندگی (2023)

مدت زمان: 110 دقیقه کشور: رده سنی:

داستان سر نیکلاس \'نیکی\' وینتون، دلال جوان لندنی است که در ماه‌های منتهی به جنگ جهانی دوم، بچه‌های یهودی را از دست نازی‌ها نجات داد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم One Life + دانلود فیلم یک زندگی

مطمئناً، در اینجا خلاصه ای از فیلم One Life 2023 آورده شده است:

One Life یک فیلم درام بیوگرافی محصول 2023 به کارگردانی جیمز هاوس و نویسندگی نیکلاس همپسون است. این فیلم بر اساس داستان واقعی نیکلاس وینتون است. یک دلال بورس بریتانیایی که بیش از 600 کودک را قبل از جنگ جهانی دوم از چکسلواکی اشغال شده توسط نازی ها نجات داد. این فیلم آنتونی هاپکینز را در نقش وینتون، با لینا اولین، جانی فلین، هلنا بونهام کارتر و آلکس شارپ در نقش‌های مکمل بازی می‌کند.

One Life در 21 سپتامبر 2023 در بریتانیا اکران شد. نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد که بازی هاپکینز و کارگردانی هاوس را تحسین کردند.

خلاصه داستان

این فیلم داستان نیکلاس وینتون (هاپکینز) را دنبال می کند. ، یک دلال بورس بریتانیایی که در سال 1938 به چکسلواکی سفر کرد تا به سازماندهی نجات کودکان یهودی از کشور کمک کند. وینتون با کمک یک شبکه از داوطلبان، توانست بیش از 600 کودک را قبل از اینکه مرزها توسط نازی ها بسته شود، به ایمنی برساند.

تولید

فیلمبرداری One Life در اکتبر 2022 در لندن آغاز شد. و جمهوری چک. این فیلم توسط نیکلاس همپسون، جیمز هاوس و گیلیات جونز تهیه شده است.

انتشار

One Life در 21 سپتامبر 2023 در بریتانیا اکران شد. توسط فیلمزی در  ایران منتشر شد.

پذیرش

One Life با نقدهای مثبتی از منتقدان مواجه شد و بازی هاپکینز و کارگردانی هاوس مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم در وب سایت جمع آوری نقد Rotten Tomatoes دارای رتبه 89 درصد بر اساس 100 نقد است. اجماع منتقدان این سایت آمده است: “One Life یک درام تاریخی قدرتمند و تکان دهنده است که توسط عملکرد قدرتمند آنتونی هاپکینز هدایت می شود.” در وب سایت Metacritic، که میانگین وزنی از نظرات منتقدان را ارائه می دهد، این فیلم امتیاز 71 از 100 را بر اساس 24 نقد دریافت کرده است که نشان دهنده “نقدهای به طور کلی مطلوب” است.

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Lucinda Coxon, Nick Drake

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa