logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود فیلم گذشت

دانلود فیلم گذشت (2000)

مدت زمان: 175 دقیقه کشور: رده سنی:

یک خانواده اشرافی بر شهر کوچکی در هند اداره می شود.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Bulandi

راج از خانواده ثروتمندی است، در حالی که کیلاش از پیشینه ای فقیرتر است. علیرغم تفاوت هایشان، دو دوست صمیمی هستند و همیشه از یکدیگر حمایت می کنند. با این حال، زمانی که راج عاشق آarti (رانی موکرجی) می شود، رابطه آنها شروع به تیره شدن می کند. کیلاش نیز به آarti علاقه مند است و از اینکه راج با او قرار می گذارد حسادت می کند.

یک سری سوء تفاهم منجر به جدایی راج و کیلاش می شود. راج معتقد است که کیلاش سعی کرده است تا او را از آarti جدا کند و کیلاش معتقد است که راج دوستش را به خاطر پول و موقعیت رها کرده است.

سال ها بعد، راج و کیلاش دوباره ملاقات می کنند. آنها هنوز از یکدیگر کینه دارند، اما مجبور می شوند با هم کار کنند تا یک دشمن مشترک را شکست دهند. در حین کار با هم، آنها متوجه می شوند که سوء تفاهمی که آنها را از هم جدا کرده بود بر اساس دروغ بوده است.

در نهایت، راج و کیلاش اختلافات خود را حل می کنند و دوباره دوست می شوند. آنها همچنین متوجه می شوند که آarti هنوز هم عاشق راج است. فیلم با ازدواج راج و آarti به پایان می رسد و کیلاش خوشبختی آنها را برکت می دهد.

  • زبان: هندی
  • نویسنده: Aadesh K. Arjun, Erode Sounder

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa