logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود فیلم سینمایی فسیل

دانلود فیلم سینمایی فسیل (2023)

مدت زمان: N/A کشور: رده سنی:

سه خواننده پاپ در دهه 70 در ایران با مشکل مواجه می شوند که یکی از آنها پس از تصادف به کما می رود و در دهه 80 به هوش می آید.

رضایت کاربران
91% (52 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
قیمت: 12 هزار تومان قیمت: 13 هزار تومان قیمت: 15 هزار تومان قیمت: 18 هزار تومان قیمت: 20 هزار تومان رایگان

دانلود فیلم سینمایی جدید فیلم فسیل |  ایرانی دانلود فیلم فسیل با لینک مستقیم |  نسخه بلوری 4k.
فیلم ایرانی فسیل محصول سال 1399 کشور ایران به کارگردانی و نویسندگی کریم امینی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان، این فیلم ششمین تجربه کارگردانی کریم امینی در زمینه تولید و ساخت یک اثر سینمایی می باشد او پیش از این نیز فیلم های دیگری همچون قدغن، تکخال،گربه سیاه و … را کارگردانی کرده است که در تمامی ساخته هایش بازیگران مطرح سینما و تلویزیون نیز حضور داشته اند و حال پس از کسب تجربه پس از ساخت 5 فیلم سینمایی جدیدترین فیلم خود را با عنوان فسیل که همانند دو ساخته آخرش در ژانر کمدی نیز بوده روانه سینما نموده است.

ترافیک برای دانلود فیلم نیم‌بها می‌باشد.

فیلم فسیل با دیگر ساخته های کریم امینی کمی متفاوت تر می باشد چرا که قرار است به دهه های قبل انقلاب در ایران بازگردد و یک داستان کمدی و خنده دار را از 40 سال پیش نیز روایت کند.در کنار کریم امینی سید ابراهیم عامریانی نیز حضور دارد که خود او سابقه درخشانی در ساخت فیلم های کمدی و پرفروش سینما ایران داشته و اینبار کریم امینی را در فیلم جدیدش همراهی می نماید. نویسندگی و نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی فسیل نیز بر عهده خود کریم امینی نیز بوده است.

در فیلم ایرانی فسل هنرپیشگان مطرح سینمای ایران نیز حضور دارند که از مهمترین آنها میشود به بهرام افشاری و غلامرضا نیکخواه اشاره کرد که این دو در کنار هم یکی از پر کارترین بازیگران سال 1401 نیز به شمار می روند. غلامرضا نیکخواه که این روزها در تمامی فیلم و برنامه های کمدی سینما و شبکه نمایش خانگی حضور دارد انبار قرار است که در یک فیلم کمدی دیگر به ایفای نقش بپردازد. از طرف دیگر بهرام افشاری در 1401 یکی از پرکارترین بازیگران سینما بود که توانست با فیلم و سریال های خود که اکثرا آنها در ژانر کمدی نیز بوده اند نام خود را به عنوان بازیگر پرکار 1401 در سینمای ایران ثبت نماید.

 

در کنار بهرام افشاری و غلامرضا نیکخواه هنرپیشگان دیگری همچون بهرام افشاری، هادی کاظمی، الناز حبیبی، الهه حصاری، ایمان صفا، بابک کریمی، سید جواد هاشمی، غلامرضا نیکخواه، سمانه منیری، امید روحانی، علیرضا استادی، قاسم زارع، خشایار راد، مجید شهریاری و… در فیلم جدید کریم امینی به نام فسیل ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی فسیل منتشر شد…

سید ابراهیم عامریان که با دو فیلم سینمایی خود به نام های انفرادی و دینامیت توانست رکورد پرفروش ترین فیلم سینمایی ایران در 1401 را نیز به دست آورد حال باید دید با فیلم جدیدش که فسل نام دارد بازهم میتواند یک رکورد جدید را برای روزمه کاری خود به ثبت رساند یا خیر باید منتظر ماند.

تاریخ پخش فیلم فسیل
فیلم سینمایی فسیل با بازی بهرام افشاری و الناز حبیبی از تاریخ 24 اسفند ماه 1401 اکران خود را در سینمای ایران نیز آغاز نموده است هم اکنون میتوانید تیزر این فیلم سینمایی را از وبسایت فیلمزی مشاهده و دریافت نمایید.

سایر اطلاعات فیلم :
رده سنی : PG-13 | تماشای این فیلم برای افراد زیر 13 سال مناسب نیست!
تهیه کنندگان : سید ابراهیم عامریان
نویسندگان : کریم امینی
مدت زمان : 100 دقیقه

  • جوایز: 1 برد و 1 نامزدی
  • زبان: فارسی

4 دیدگاه

  1. سارا
    سارا

    کی میاد؟

  2. ونتنع
    ونتنع

    ختی عغعتغعتن لتاغغ غفتعغعت عففغعت

  3. فا فایل
    فا فایل

    تکنتمتمت

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa