logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی با من حرف بزن (2023)

فیلم سینمایی با من حرف بزن (2023) (2022)

مدت زمان: 95 دقیقه کشور: ، رده سنی:

هنگامی که گروهی از دوستان متوجه می شوند که چگونه با استفاده از یک دست مومیایی شده، ارواح را تداعی کنند، در هیجان جدید گیر می کنند، تا زمانی که یکی از آنها زیاده روی می کند و نیروهای ماوراء طبیعی وحشتناک را آزاد می کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
7.5 /10
72/100%
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم با من حرف بزن دوبله 2023 جدید گروهی از دوستان متوجه می شوند که چگونه با استفاده از یک دست مومیایی شده، ارواح را احضار کنند. تا زمانی که یکی از آنها زیاده روی می کند و نیروهای ماوراء طبیعی وحشتناکی را آزاد می کند. داستان فیلم با من حرف بزن ، Talk to Me
دانلود فیلم با من حرف بزن Talk to Me 2022
زمانی که گروهی از دوستان متوجه می شوند که چگونه با استفاده از یک دست از مومیاییی می توانند روح احظار کنند. از این احظار بسیار هیجان زده شدند تا زمانی که، یکی از آنها زیاده روی می کند و نیروهای ماوراء طبیعی وحشناک آزاد می شود.

 

دانلود فیلم Talk to Me

در فیلم با من حرف بزن : هنگامی که گروهی از دوستان متوجه می شوند که چگونه با استفاده از یک دست مومیایی شده، ارواح را تداعی کنند، در هیجان جدید گیر می کنند، تا زمانی که یکی از آنها زیاده روی می کند و نیروهای ماوراء طبیعی وحشتناک را آزاد می کند.
 درباره فیلم
فیلم با من حرف بزن Talk to Me محصول کشور استرالیا و در ژانر ترسناک ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی Danny Philippou در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم با من حرف بزن بازیگرانی چون Alexandra Jensen، Alexandria Steffensen، Ari McCarthy، Cass Cumerford، Chris Alosio، Hamish Phillips، James Oliver، Jett Gazley، Joe Bird، Kidaan Zelleke و… به ایفای نقش پرداخته اند.

دوبله فارسی Talk to Me 2023

فیلم با من حرف بزن در سال ۲۰۲۲ توسط کشور استرالیا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای ترسناک و هیجان انگیز به تولید رسیده است. با من حرف بزن توسط Danny Philippou و Michael Philippou کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Sophie Wilde و Joe Bird و Alexandra Jensen اشاره کرد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Danny Philippou, Bill Hinzman, Daley Pearson

1 دیدگاه

  1. علی
    علی

    عالی مثل همیشه مرسی از فیلمزی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa