logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود فیلم سینمایی آدیپوروش (2023)

دانلود فیلم سینمایی آدیپوروش (2023) (2023)

مدت زمان: 179 دقیقه کشور: رده سنی:

اقتباسی مدرن از حماسه هندی رامایانا که به دنبال سفر شاهزاده تبعیدی راگاو برای نجات همسرش جاناکی از دست پادشاه شیطان لانکش است.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

نسخه با کیفیت دانلود نیم بها  فیلم هندی آدیپوروش 2023 بدون حذفیات با لینک مستقیم 2023 (480P 720P 1080P HD)

خلاصه فیلم :

شاهزاده راگاوا آیودیا به تبعید می رود تا به مدت چهارده سال با همسرش جاناکی و برادرش سیش در جنگل زندگی کند. بنا به دستور پدرش داشراتا به درخواست ناتنی اش کایکائی. لنکش یک پادشاه شیطان ده سر از لانکا می خواهد به رستگاری برسد. او پس از مدت ها با بینی شکسته، خواهرش را بعد از شورپاناکا ملاقات می کند. شورپاناکا به او می گوید که عاشق راغاوا، پادشاه آیودیا شده است که او را به خاطر زیباترین زنان پادشاهی آیودیا، همسرش جاناکی رد کرد. زمانی که او سعی کرد علیه او شورش کند. بینی او توسط سه برادر کوچکتر راگاهاوا تا حدی بریده شد. شورپاناکا از لانکش می خواهد که انتقام او را بگیرد که جانکی را می رباید و او را به لانکا می برد. راغاوا و سیش درمانده با پیرزنی شباری روبرو می شوند که به آنها می گوید در مناطق کوهستانی سوگریو. می تواند به او کمک کند. راغاوا باجرانگ ملاقات می کند و او را به سوگریو می برد که پادشاهی خود را به برادرش از دست داده است و می تواند کمتر کمک کند. اما همراه با کمک راغاوا، سوگریو پادشاهی خود را پس می گیرد و باجرانگ را به لانکا می فرستد تا جزئیات جانکی را بیابد. باجرانگ به لانکا می رسد و پادشاهی را به چالش می کشد که در آنجا ماندوداری همسر لنکش پیش بینی می کند که نابودی لانکا نزدیک است.

 

دانلود فیلم هندی آدیپوروش دوبله فارسی بدون سانسور

دانلود فیلم آدیپوروش 2023 زیرنویس چسبیده

دانلود فیلم هندی جدید «Adipurush» با لینک رایگان

 

Adipurush 2023 | کارگردان: اوم راوت

ژانر: هندی،اکشن |زبان اصلی| پخش کننده: کول دانلود

*بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

فیلم Adipurush 2023

فیلم آدیپوروش محصول سال 2023 کشور هندوستن به کارگردانی ام راوت و نویسندگی داستان و فیلمنامه ام راوت و منوج منتشیر که به صورت مشترکا ساخت این فیلم سینمایی تاریخی را نیز بر عهده داشته اند. این فیلم سینمایی که از سری تولیدات مشترک سه کمپانی فیلمسازی به نام های RKB Creative و Retrophiles و T-Series Films می باشد در تاریخ 16 ژوئن 2023 در کشور هندوستان با بودجه 84 میلیون دلاری به تولید و پخش رسید. بر خلاف تبلیغات گسترده در هندوستان برای این فیلم سینمایی توسط کمپانی AA Films، با استقبال خوبی از سمت مخاطبان و منتقدین روبرو نشد و نتوانست فروش قابل توجهی را به دست آورد. این فیلم در مجموع اکران خود در کشور هندوستان به فروش 53 میلیون دلاری نیز دست یافت و تبدیل به یکی از فیلم های شکست خورده سال 2023 در کشور هندوستان گردید.

در این فیلم سینمایی هنرپیشگانی چون کریتی سانون، پرابهاس، سیف علی خان، دودوتا ناگه، سانی سینگ، واتسال شث، تروپتی تورادمال، شیوانگی شارما به ایفای نقش نیز پرداخته اند.

بازیگران

کریتی سانون، پراباس، سیف علی خان

خلاصه داستان

7000 سال پیش، راما، پادشاه آیودیا، با کمک ارتش هانومان به جزیره لانکا سفر می کند تا همسرش سیتا را که توسط راوانا، پادشاه شیطان لانکا ربوده شده است، نجات دهد اما… که شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره این فیلم

فیلم آدیپوروش یک فیلم اکشن، درام و ماجراجویی محصول 2023 هند به کارگردانی اوم راوت میباشد . در این فیلم بازیگرانی از جمله کریتی سانون، پراباس، سیف علی خان، واتسال شث، سانی سینگ، ریحان کادر، اتیکور رحمان ماهی، اولاد حسین ایشان، تروپتی تورادمال، ریمه هاکو، پراشانت کومار، دودوتا ناگه، گاوراو پاندیا، کروپش پاتولیا و … ایفای نقش کرده اند. این فیلم در تاریخ 16 ژوئن 2023 بطور رسمی پخش خواهد شد.

دانلود فیلم جدید آدیپوروش (2023)  رایگان با دوبله فارسی

دانلود فیلم آدیپوروش (2023) با زیرنویس فارسی چسبیده

 

دانلود فیلم خارجی { آدیپوروش (2023) } با دوبله و پخش آنلاین از فیلمزی

دانلود فیلم سانسور شده  آدیپوروش (2023)  با کیفیت 1080p & 720p & 480p

دانلود فیلم با لینک مستقیم درام “ آدیپوروش (2023) ” با حجم کم و کیفیت عالی و تماشای آنلاین

دانلود فیلم آدیپوروش (2023) با لینک مستقیم

درباره فیلم:

فیلم  آدیپوروش (2023) فیلمی بسیار زیبا و با کیفیت عالی می توانید به راحتی این فیلم را دانلود یا بصورت آنلاین تماشا کنید هزینه دانلود این فیلم بصورت نیم بها می باشد و شما عزیزانی میتوانید در کنار جمع خانواده این سینمایی را تماشا کنید چرا که بدون هیچ گونه صحنه جنسی میباشد و توسط  فیلمزی بازبینیی شده است ،  شما دوستان میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم و کیفیت بالا دانلود تماشا کنید، در ضمن در قسمت نظرات می توانید نظر خود را در مورد این فیلم به ما انتقال دهید تا فیلم های مشابه را بیشتر کنیم.

 

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی آدیپوروش (2023)  با کیفیت عالی

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی

 

 

حتما ویس زیر را گوش کنید !!!!

  • زبان: هندی، تلوگو، تامیل، مالایالام، کانادا
  • نویسنده: Manoj Muntashir, Om Raut

1 دیدگاه

  1. Ali
    Ali

    بسیار فیلم زیبایی بود

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa