logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود فیلم دکتر وای Dr. Wai

دانلود فیلم دکتر وای Dr. Wai (1996)

مدت زمان: 91 دقیقه کشور: رده سنی:

یک داستان نویس سریالی با مشکلاتی در زندگی شخصی خود، ماجراهای قهرمان ادبی خود، پادشاه ماجراجویان را زندگی می کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Dr. Wai in the Scripture with No Words دانلود فیلم دکتر وای

معرفی دکتر وای در کتاب مقدس بدون کلمه

فیلم اکشن ماجراجویی هنگ کنگی محصول 1996 به کارگردانی چینگ سیو تونگ است. جت لی در نقش دکتر وای، باستان شناس و نویسنده ای که با مشکلات زندگی شخصی خود دست و پنجه نرم می کند، بازی می کند. او که الهام بخشیدن به شخصیت قهرمان داستانش، پادشاه ماجراجویان را دشوار می داند، خود را در دنیای پر هیجان داستان غوطه ور می بیند و با چالش های زیادی روبرو می شود.

در دنیای واقعی، دکتر وای با مشکلاتی در زندگی زناشویی خود مواجه است و در مهلت مقرر برای تکمیل رمانش با مشکل مواجه است. همکارانش به او کمک می کنند تا بر موانع غلبه کند و داستان را به پایان برساند. در همین حال، در دنیای داستان، دکتر وای در جستجوی “کتاب مقدس بدون کلمه” گمشده است که گفته می شود حاوی دانش باستانی قدرتمندی است.

فیلم با صحنه ای از دکتر وای آغاز می شود که در حال نوشتن آخرین قسمت از داستان ماجراجویی محبوب خود، پادشاه ماجراجویان است. او با مشکل نویسنده روبرو شده است و نمی تواند الهام بخش ادامه داستان باشد. ناگهان، خود را در دنیای داستان غوطه ور می بیند و ماجراجویی های هیجان انگیزی را آغاز می کند.

در طول فیلم، دکتر وای با شخصیت های رنگارنگی از جمله دستیار وفادارش پائو (با بازی تاکشی کانشیرو)، یک زن مرموز به نام یو فنگ (با بازی رزاموند کوان) و یک شخصیت شرور قدرتمند به نام ژنرال فنگ (با بازی ژانگ ژیئی) روبرو می شود. او باید از مهارت های رزمی و هوش خود برای غلبه بر موانع و یافتن کتاب مقدس بدون کلمه استفاده کند.

فیلم دکتر وای در کتاب مقدس بدون کلمه سرگرم کننده و اکشن است که با جلوه های ویژه چشمگیر و هنرهای رزمی مهیج همراه است. این فیلم همچنین دارای داستانی جذاب است که به کاوش در ماهیت خلاقیت و اهمیت پشتکار می پردازد.

امیدوارم این معرفی برای شما مفید بوده باشد.

  • جوایز: 1 برد و 1 نامزدی
  • زبان: کانتونی
  • نویسنده: Wai-Lun Lam, Sandy Shaw, Cheuk-Hon Szeto

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa