logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود سینمایی واندرول (2023)

دانلود سینمایی واندرول (2023) (2023)

مدت زمان: 96 دقیقه کشور: ، رده سنی:

واندرول، داستانی افسانه‌ای که بین ایتالیای امروزی و قلمروی خیالی اتفاق می‌افتد، در سفری هیجان‌انگیز که دنیای او را برای همیشه متحول می‌کند، ویولت، یک دختر 12 ساله ساده لوح و کنجکاو را دنبال می‌کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سینمایی واندرول نسخه کامل و نیم بها با تمامی کیفیت های مخصوص موبایل لپ تاپ و تلویزیون های خانگی 2023 دوبله فارسی زیر نویس جدید | داستان واندرول:  در یک دهکده‌ ایتالیایی، یک دختر نوجوان آمریکایی به نام وایولت در یک ماجراجویی جادویی به مکانی به نام واندرول سفر می‌کند.

 

فیلم Wonderwell 2023

Wonderwell 2023 دانلود بهترین فیلم های 2023 دانلود رایگان فیلم

فیلم واندرول محصول سال 2023 کشور آمریکا به کارگردانی ولاد مارساوین و نویسندگی داستان و فیلمنامه ویلیام بروکفیلد، این فیلم سینمایی که از سری تولیدات کمپانی فیلمسازی Strange Quark Films می باشد در تاریخ تاریخ 23 ژوئن 2023 از طریق سرویس ویدئویی پرایم ویدئو آمازون نیز به انتشار رسید.تمامی مراحل ضبط و تصویر برداری از سکانس های این اثر سینمایی در استدیو چینه‌چیتا واقع در رم پایتخت ایتالیا صورت گرفته است و هنرپیشگانی چون کری فیشر، ریتا اورا، کایرا میلوارد، نل تایگر فری، سباستین کرافت، وینسنت اسپانو، مگان دادز، لوید اوون، نیکولو بسیو، رومانی گیلمور در آن به هنرنمایی نیز پرداخته اند. همین الان میتوانید فیلمWonderwell را از سایت فیلمزی دانلود کنید.

دانلود فیلم خارجی دوبله فارسی  + دانلود فیلم واندرول دوبله فارسی

دانلود رایگان فیلم واندرول

فیلم خارجی واندرول (Wonderwell) نام فیلمی خانوادگی , ماجراجویی , فانتزی محصول مشترک کشور ایالات متحده آمریکا و ایتالیا به کارگردانی (ولاد مارساوین) می باشد که در سال 2023 تولید گردیده است. در این فیلم بازیگرانی همچون کری فیشر، ریتا اورا، کایرا میلوارد، نل تایگر فری، سباستین کرافت، وینسنت اسپانو، مگان دادز، لوید اوون، نیکولو بسیو، رومانی گیلمور، فدریکو آنسیلای، انزو آتاناسیو، جودیت بویک، هلن کاردونا و گابریل کیارو به ایفای نقش پرداخته اند. هم اکنون می توانید فیلم Wonderwell 2023 واندرول را با زیرنویس فارسی حرفه ای و بصورت سانسور شده با لینک مستقیم دانلود کنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: William Brookfield

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa