logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود انیمیشن شاه میمون

دانلود انیمیشن شاه میمون (2023)

مدت زمان: 92 دقیقه کشور: ، ، رده سنی:

با الهام از یک داستان حماسی چینی، ترجمه شده به یک کمدی اکشن، یک میمون و مبارزه جادویی اش استیک با شیاطین، اژدهاها، خدایان و بزرگترین حریف خود میمون مبارزه می کنند.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
زیر نویس فارسی
رایگان
دوبله فارسی

دانلود فیلم شاه میمون انیمیشن جدید و جذاب با تمامی کیفیت های مخصوص موبایل و لپ تاپ (دانلود بصورت نیم بها ) کارتون شاه میمون 2023 (دوبله فارسی شاه میمون ) نسخه کامل و زیر نویس فارسی داستان شاه میمون از اونجا شروع میشه که یک میمون و عصای مبارزه جادویی‌اش باید در تلاشی حماسی در مقابل شیاطین، اژدهایان و بزرگترین دشمنش یعنی نفس خود قرار بگیرد. در این مسیر میمون با دختری روستایی روبرو می‌شود که او را به چالش کشیده و نشان می‌دهد که حتی کوچک‌ترین حوادث نیز می‌توانند تاثیر بزرگی بر جهان داشته باشند و…

 

دانلود انیمیشن شاه میمون

نام: میمون شاه – The Monkey King | ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی

زبان: انگلیسی و چینی | زیرنویس فارسی: دارد | مدت زمان پخش: 96 دقیقه

فرمت: MKV | محصول سرویس نتفلیکس NETFLIX | امتیاز: 6.1

خلاصه داستان:
انیمیشن میمون شاه The Monkey King 2023 در مورد یک میمون و عصای مبارزه جادویی‌اش است که باید در تلاشی حماسی در مقابل شیاطین، اژدهایان و بزرگترین دشمنش یعنی نفس خود قرار بگیرد. در این مسیر میمون با دختری روستایی روبرو می‌شود که او را به چالش کشیده و نشان می‌دهد که حتی کوچک‌ترین حوادث نیز می‌توانند تاثیر بزرگی بر جهان داشته باشند و…

(زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده)

دانلود کارتون شاه میمون

The MONKEY KING یک کمدی خانوادگی پر اکشن است که یک میمون کاریزماتیک و استیک مبارز جادویی او را دنبال می کند که در تلاشی حماسی برای پیروزی بر 100 شیطان، یک شاه اژدها عجیب و غریب و بزرگترین دشمن میمون – نفس خودش- است. در طول راه، یک دختر روستایی جوان نگرش خودمحور او را به چالش می‌کشد و به او نشان می‌دهد که حتی کوچک‌ترین سنگریزه نیز می‌تواند تأثیر بزرگی بر جهان داشته باشد.

معرفی انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023
انیمیشن شاه میمون The Monkey King ) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن، اکشن، کمدی و به کارگردانی و نویسندگی آنتونی استاکی می باشد. در انیمیشن شاه میمون 2023 بازیگرانی مانند استفانی هسو، بی دی وانگ، هون لی و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

دانلود The Monkey King 2023 دوبله فارسی

دانلود فیلم «The Monkey King 2023» دوبله پارسی

 

The Monkey King 2023 | کارگردان: آنتونی استاکی

ژانر:کمدی،ماجراجویی|زبان اصلی|پخش کننده: CoolDl

**بازبینی شده | مناسب جهت تماشا در جمع گرم خانواده

 

بازیگران

استفانی هسو، بی دی ونگ، جیمی او. یانگ

خلاصه داستان

داستان یک میمون کاریزماتیک و استیک مبارز جادویی او را دنبال می کند که در تلاشی حماسی برای پیروزی بر 100 شیطان، یک پادشاه اژدها عجیب و غریب و بزرگترین دشمن میمون یعنی نفس خودش است. در طول مسیر، یک دختر جوان روستایی نگرش خودمحور او را به چالش می کشد و به او نشان می دهد که حتی کوچکترین سنگریزه می تواند تأثیر زیادی بر جهان بگذارد….. شما می توانید آن را از سایت کول دانلود در این نوشتار، دریافت نمایید.

درباره فیلم The Monkey King

انیمیشن «شاه میمون» یک اثر هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است که با الهام از یک داستان حماسی چینی ساخته شده و به شکل کمدی اکشن، ماجراهای هیجان‌انگیز میمون استیک را با شیاطین، اژدهاها، خدایان و بزرگترین دشمنش، نفس میمون، به تصویر می‌کشد.

دانلود انیمیشن شاه میمون The Monkey King 2023

دانلود انیمیشن شاه میمون با لینک مستقیم

درباره این فیلم

شاه میمون یک انیمیشن سینمایی محصول سه کشور امریکا، هونگ کنگ و چین در ژانر اکشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی میباشد. آنتونی استاکی کارگردانی این انیمیشن را برعهده دارد و صداپیشگان شخصیت های آن استفانی هسو، بی دی ونگ، جیمی او. یانگ، هون لی، بوون یانگ، جودی لانگ و … میباشند.

زمان پخش

 

  • زبان: انگلیسی، چینی
  • نویسنده: Steve Bencich, Ron J. Friedman

2 دیدگاه

  1. ریحانه
    ریحانه

    این انیمیشن رو خیلی دوست داشتم

  2. Hassan
    Hassan

    نسخه دوبله‌رو اضافه کنید خواهشااااااااا

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa