logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
انیمیشن وال ای

انیمیشن وال ای (2008)

مدت زمان: 98 دقیقه کشور: ، رده سنی:

در آینده‌ای دور، یک ربات کوچک جمع‌آوری زباله به طور ناخواسته وارد یک سفر فضایی می‌شود که در نهایت سرنوشت بشر را رقم خواهد زد.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
8.4 /10
95
95%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم WALL·E داستان انیمیشن در انیمیشن وال ای سالها است انسان ها زمین را ترک کرده اند و آنچه که بر روی کره زمین باقی مانده، کوه ها زباله و آهن پاره است. وال ای ربات آشغال جمع کنی است که تنها روی زمین باقی مانده ماموریت او، فشرده سازی و جمع آوری این پسماندها و آلودگی های صنعتی است. روزی سفینه ای غول پیکر از فضا فرود می آید و مهمان کوچکی را بهمراه خود می آورد. این مهمان ایو است و وظیفه او این است حیات را در کره زمین شناسایی کند.وال ای دلباخته او می شود و…. درباره انیمیشن انیمیشن WALL·E محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی Andrew Stanton در سال 2008 ساخته شده است. در انیمیشن وال ای بازیگرانی چون Ben Burtt، Bob Bergen، Donald Fullilove، Elissa Knight، Fred Willard، Jeff Garlin، Jess Harnell، John Cygan، John Ratzenberger، Kathy Najimy و… به ایفای نقش پرداخته اند.

با سلام به معرفی فیلم سینمایی می پردازیم ، در سایت فیلمزی می توانید بصورت نیم بها این فیلم را دانلود کنید همچنین با نصب برنامه اندوید این سایت از جدیدترین فیلم و سریال و انیمیشن های روز دنیا اطلاع پیدا میکنید.

دانلود فیلم و سریال جدید از سایت فیلمزی

دانلود انیمیشن  جدید وال ای

در سایت فیلمزی جدیدترین فیلم و سریال های روز دنیا را دانلود و مشاهده کنید ، همچنین می توانید بصورت آنلاین فیلم و سریال مورد نظر خودتون رو در سایت مشاهده کنید، نظر خودتون رو در مورد این فیلم با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود دوبله فارسی انیمیشن وال ای

جهت دانلود این فیلم بصورت دوبله فارسی در قسمت دانلود بروید و روی کیفیت دلخواه کلیک کنید تا فیلم مورد نظر دانلود شود توجه کنید تعرفه دانلود فیلم و سریال و انیمیشن در سایت فیلم زی نیم بها یعنی 50% محاسبه خواهد شد.

دانلود زیر نویس فارسی وال ای

 

 

 

 

  • جوایز: برنده 1 اسکار 96 برنده و 95 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Andrew Stanton, Pete Docter, Jim Reardon

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa