logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی دیروز باری دیگر

فیلم سینمایی دیروز باری دیگر (2023)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

وقتی یوکسوان (با بازی چن فییو) پس از سالها با دوست دوران کودکی خود شویان (با بازی ژو یه) ملاقات می کند، دوستی به زودی به عشق عمیق می شود. اما نه چندان دور، یک تصادف رانندگی جان شویان را می گیرد. با اندوهی عمیق، یوشوان یک ...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Yesterday Once More

 

گو یو شوان و هان شو یان در دوران کودکی عمدتا باهم بودند. حال پس از سال‌ها دوباره همدیگر را ملاقات میکنند، اما یک حادثه باعث میشود که در چرخه زمان و مکان قرار بگیرند و سرنوشت آنها بر این اساس بازنویسی شود.

درباره فیلم:
فیلم دیروز بار دیگر (Yesterday Once More) با عنوان اصلی (Dao shu shuo ai ni) که با عناوین (Tomorrow’s Me Dates Yesterday’s You) و (Countdown to Say I Love You) نیز شناخته می‌شود، یک فیلم عاشقانه، درام و فانتزی محصول سال 2023 کشور چین به کارگردانی گاوین لین (Gavin Lin) است که توسط دو کمپانی Purple Plan و Golden Village Pictures تولید شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز لو آن شیان به نگارش درآورده و هنرمندانی همچون چن فی یو (آرتور چن)، ژو یه، ژائو شیائو تانگ، سان تیان یو، خوان زی، چنگ فانگ شو، فو بو هان، لو یی چون، یو یائو لی، وو شو شو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ فیلم دیروز بار دیگر اولین بار در تاریخ 28 آوریل سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌های Purple Plan و Golden Village Pictures در سینماهای چین و سنگاپور اکران شد سپس در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، ایتالیا، فرانسه، آلمان، بلژیک، فنلاند، تایوان، ژاپن، چین، کره جنوبی، تایلند، روسیه، سوئد، هلند، مکزیک، اسپانیا، دانمارک، سنگاپور و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ فیلم  دیروز بار دیگر پس از حضور در جشنواره‌ بین‌المللی Weibo Awards Ceremony موفق شد برنده دریافت 2 جایزه از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی چن فی یو و بهترین بازیگر نقش اول زن با بازی ژو یه شود؛ فیلم دیروز بار دیگر درباره دو دوست دوران کودکی به نام‌های گو یو شوان و هان شو یان است که پس از سال‌ها دوباره با هم روبرو شده و عاشق یکدیگر می‌شوند؛ اما یک حادثه غیرمنتظره باعث می‌شود آن‌ها در چرخه زمان و مکان قرار گرفته و سرنوشتشان بر این اساس تغییر کرده و دوباره نوشته شود؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی فیلم چینی دیروز بار دیگر را با ‌لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلمزی دانلود و تماشا کنید.

  • جوایز: 2 برد
  • زبان: چینی ها

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa