logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی در ونوس می‌بینمت (2023)

فیلم سینمایی در ونوس می‌بینمت (2023) (2023)

مدت زمان: 94 دقیقه کشور: رده سنی:

یک دختر یتیم 18 ساله در حال مرگ، می خواهد برای ردیابی مادر بیولوژیکی خود به اروپا سفر کند، بنابراین وقتی با مرد جوان مهربانی روبرو می شود که از گناه یک تصادف مرگبار به خود می پیچد، او را متقاعد می کند تا او را در سفر همراهی کند. .

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم سینمایی در ونوس می‌بینمت See You on Venus  (2023) دریافت فیلم در ونوس می بینمت  دوبله شده + زیر نویس فارسی

میا (ویرجینیا گاردنر) و کایل (الکس آیونو) دو نوجوان آمریکایی نامناسب هستند که در جستجوی مادر تولد میا به اسپانیا سفر می کنند. در حین سفر جاده ای زوج به شهرهای زیبای اندلس و عاشق شدن، متوجه می شوند که مهم ترین سوال این نیست که چه کسی به شما زندگی داده است، بلکه این است که تصمیم دارید با آن چه کار کنید.

دانلود فیلم See You on Venus

خلاصه داستان : فیلم در ونوس می بینمت See You on Venus 2023 در مورد یک دختر یتیم 18 ساله به نام میا است که با یک بیماری لاعلاج دست و پنجه نرم می‌کند و تصمیم می‌گیرد برای پیدا کردن مادر واقعی خود به اروپا سفر کند. در این میان میا با یک مرد جوان مهربان به نام کایل روبرو می‌شود که از حوادث تلخ گذشته در رنج و عذاب است. حال میا، کابل را متقاعد می‌کند که او را در این سفر همراهی کرده اما…

داستان فیلم در ونوس می بینمت ، See You on Venus

دانلود فیلم در ونوس می بینمت See You on Venus 2023

داستان فیلم در رابطه با گروهی از دانشجویان نخبه در دانشگاه ارتدکس میباشد که وارد دنیای سرشار از پول و خوش گذرانی میشوند. به تدریج آنها متوجه این موضوع میشوند که سبک زندگی انتخابی آنها، سبکی اشتباهی میباشد.

فیلم در ونوس می بینمت در سال ۲۰۲۳ توسط کشور آمریکا ساخته شده است. این فیلم در ژانرهای درام و عاشقانه به تولید رسیده است. در ونوس می بینمت توسط Joaquín Llamas کارگردانی شده و از جمله بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند میتوان به Virginia Gardner و Rob Estes و Alex Aiono اشاره کرد.

معرفی فیلم در ونوس می بینمت See You on Venus 2023
فیلم در ونوس می بینمت See You on Venus) 2023) ساخت کشور آمریکا و در ژانر عاشقانه، درام و به کارگردانی و نویسندگی خواکین لاماس می باشد. در فیلم در ونوس می بینمت 2023 بازیگرانی مانند ویرجینیا گاردنر، رب استز، الکس آیونو، ایزابل سرانو، برنارد بولن و… به هنرنمایی پرداخته اند. میتوانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از ویپو فیلم دریافت کنید.

 

او یک فیلم عاشقانه عالی برای جمعه شب!
در طول 3 سال گذشته، من از بسیاری از فیلم‌های عاشقانه بد YA با فیلم‌های Kissing Booth، The After Movies و جدیدترین Beautiful Disaster رنج کشیده‌ام، بنابراین وقتی تریلر این فیلم منتشر شد، از دیدن آن بسیار خوشحال شدم. که این فیلم بالاخره فیلم عاشقانه YA را که منتظرش بودم به من بدهد.

بعد از تماشای فیلم با خوشحالی می توانم بگویم که تمام رنج های من ارزشش را داشت. See You on Venus فیلم عاشقانه ای است که من منتظرش بودم. چند لحظه در طول فیلم بود که در حال مبارزه با اشک بودم، مخصوصاً در پایان، که فکر می کردم فیلم در یک جهت پیش می رود، اما فرش را از من بیرون کشید و در آن لحظه از گریه خوشحال بودم. ویرجینیا گاردنر و الکس آیونو به اندازه بازیگران اصلی فیلم بسیار سرگرم کننده بودند و ترکیب شیمیایی آنها در طول مدت اجرا عالی بود.

به طور کلی، اگر به دنبال فیلم عاشقانه‌ای برای تماشای یک جمعه شب هستید، فیلم See You on Venus (2023) بهترین فیلم برای شماست. See You on Venus (2023) به راحتی یکی از بهترین فیلم های سال 2023 است و من به آن 10/10 می دهم. همین الان  میتوانید از سایت فیلمزی دانلود کنید.

  • زبان: N/A
  • نویسنده: Victoria Vinuesa

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa