logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سونامی مهیب

فیلم سونامی مهیب (2021)

مدت زمان: 78 دقیقه کشور: رده سنی:

یک سونامی ناگهانی شوکه کرد و جیانگ پنگ و دخترش جیانگ شیائو هو را در محله چینی های جنوب شرقی آسیا به دام انداخت. هر دوی آن‌ها به همراه ساکنان دیگر، برای مبارزه با هیولای وحشتناکی که به دنبال آن می‌آمد، یک پرانتز گرفتند. هاو...

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Crazy Tsunami
دانلود این فیلم از رسانه فیلمزی با کیفیت های 480P  و 720P و 1080P  بهترین کیفیت 1080PQH جدیدترین فیلم با دوبله فارسی بهترین فیلم سینمایی زیر نویس فارسی
وقوع یک سونامی ناگهانی باعث ایجاد شوکی بزرگ در میان مردم شده و “جیانگ پنگ” و دخترش “جیانگ شیائو هو” را نیز در محله چینی‌ها گرفتار میکند؛ در این میان حضور یک هیولای وحشتناک باعث میشود تا این پدر و دختر با سایر ساکنان محله برای مبارزه و نابودی آن متحد شوند. با این وجود پس از یک مبارزه هولناک بر سر مرگ و زندگی، مصیبتی تازه به جای این فاجعه طبیعی گریبان‌گیر آن‌ها شده و…
 

دانلود فیلم سینمایی جدید دوبله فارسی و زیر نویس از سایت فیلمزی

برای دانلود فیلم سینمایی جدید، می‌توانید از روش‌های مختلف استفاده کنید. یکی از راه‌های معمول برای دانلود فیلم‌ها، استفاده از سایت‌های دانلود فیلم می‌باشد. در این سایت‌ها، معمولاً فیلم‌ها به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه‌ای قابل دسترسی هستند. به علاوه، برخی سایت‌ها امکان دریافت فیلم با زیرنویس فارسی را نیز فراهم می‌کنند.

همچنین، برخی از سرویس‌های استریمینگ نیز فیلم‌های جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. این سرویس‌ها، با پرداخت هزینه‌ای ماهانه یا سالیانه، امکان دسترسی به محتوای برخط از جمله فیلم‌های جدید را فراهم می‌کنند.

همچنین، برخی از فروشگاه‌های آنلاین نیز امکان خرید و دانلود فیلم‌های جدید را ارائه می‌دهند.

لطفاً توجه داشته باشید که دریافت و دانلود فیلم‌هایی که قانونی نیستند (مانند فیلم‌هایی که هنوز در سینما اکران می‌شوند)، قانونی نیست و ممکن است به مشکلات قانونی منجر شود. پیش از هرگونه دانلود، بهتر است از قانونی بودن روش و محتوایی که دانلود می‌کنید، اطمینان حاصل کنید.

برای دسترسی آسان به فیلم سریال انیمیشن جدید روز دنیا به اپلیکیشن فیلمزی مراجعه کنید.

دانلود فیلم سینمایی جدید 4K

فیلم یک رسانه‌ی بصری است که به وسیله‌ی دوربین ضبط می‌شود و داستان‌ها، شخصیت‌ها و وقایع را به تصویر می‌کشد. فیلم‌ها از ترکیب تصاویر متحرک، صدا، موسیقی و افکت‌های ویژه ساخته می‌شوند. آن‌ها می‌توانند در ژانرهای مختلفی نظیر درام، اکشن، کمدی، علمی تخیلی، ترسناک و غیره ساخته شوند.

فیلم‌ها عموماً در سینماها به نمایش درمی‌آیند و پس از چندین هفته اکران در سینماها، می‌توانند در فروشگاه‌های آنلاین، کانال‌های تلویزیونی یا سرویس‌های استریمینگ قابل دسترسی باشند. همچنین، فیلم‌ها ممکن است به صورت دی وی دی یا بلوری نیز عرضه شوند تا بتوانند در خانه تماشا شوند.

 

  • زبان: ماندارین

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa