logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
انیمیشن سگ های نگهبان قدرتمند

انیمیشن سگ های نگهبان قدرتمند (2023)

مدت زمان: 88 دقیقه کشور: ، رده سنی:

سقوط یک شهاب جادویی در شهر ماجراجویی به توله‌های پاترول قدرت‌های فوق‌العاده می‌دهد و آنها را به توله‌های توانا تبدیل می‌کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

برنامه کارتون سگ‌های نگهبان (PAW Patrol) |دوبله فارسی عالی دانلود رایگان تمامی قسمت ســگ های نگهبان دوبله کیفیت بالا 2024

دانلود انیمیشن PAW Patrol: The Mighty Movie

 

دانلود فیلم PAW Patrol: The Mighty Movie سقوط یک شهاب سنگی جادویی در شهر ماجراجویی، به سگ‌های نگهبان قدرت‌هایی فوق‌العاده‌ داده و آن‎ها را به سگ‌هایی قدرتمند و توانا تبدیل می‌کند اما…

 

انیمیشن سگ های نگهبان قدرتمند (2024) دوبله فارسی

جدیدترین قسمت های سگ های نگهبان در سایت فیلمزی بصورت نیم بها قابل دانلود می باشد می توانید از قسمت دانلود قسمت ها یکی را انتخاب و دانلود کنید، سانسنور شده و مناسب کودکان دلبند شما می باشد.

 

قسمت جدید سگ های نگهبان 2024

 

دانلود سگ های قدرتمند نگهبان جدید

هنگامی که یک شهاب سنگ جادویی در شهر ماجراجویی فرود می‌آید، به توله‌های پاترول قدرت‌های فوق‌العاده می‌دهد و آنها را به سگ‌های قدرتمند تبدیل می‌کند. برای Skye، کوچکترین عضو تیم، قدرت های جدید او رویایی است که به حقیقت پیوسته است. اما اوضاع زمانی بدتر می شود که رقیب سرسخت توله ها هامدینگر از زندان بیرون می آید و با یک دانشمند دیوانه متحد می شود تا قدرت های فوق العاده را برای دو شرور بدزدد. با معلق بودن سرنوشت شهر ماجراجویی، توله سگ های توانا باید قبل از s نیز جلوی تبهکاران را بگیرند و Skye باید یاد بگیرد که حتی کوچکترین توله سگ نیز می تواند بزرگترین تفاوت را ایجاد کند، می توانید بصورت نیم بها از سایت و اپلیکیشن فیلمزی دانلود و یا تماشا کنید.

 

 

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Cal Brunker, Bob Barlen, Shane Morris

1 دیدگاه

  1. تنها
    تنها

    خوب

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa