logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
فیلم سینمایی مگ 2

فیلم سینمایی مگ 2 (2023)

مدت زمان: 116 دقیقه کشور: ، رده سنی:

یک تیم تحقیقاتی در حین کاوش در اعماق اقیانوس با تهدیدات متعددی از جمله یک عملیات معدنکاری بدخواهانه مواجه می شوند.

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم سینمایی مگ 2 Meg 2: The Trench در تابستان امسال در «Meg 2: The Trench» برای هجوم آدرنالین نهایی آماده شوید، یک سواری هیجان انگیز که به معنای واقعی کلمه بزرگتر از زندگی است که بلاک باستر 2018 را بزرگتر می کند و اکشن را به ارتفاعات بالاتر و حتی اعماق بیشتر با مگ های عظیم و خیلی زیاد می برد. بیشتر. با جیسون استاتهام و نماد اکشن جهانی وو جینگ در آب‌های ناشناخته شیرجه بزنید و آنها یک تیم تحقیقاتی جسورانه را در یک شیرجه اکتشافی به عمیق‌ترین اعماق اقیانوس هدایت می‌کنند. زمانی که یک عملیات معدنکاری بدخواهانه ماموریت آنها را تهدید می کند و آنها را مجبور به نبردی پرمخاطره برای بقا می کند، سفر آنها به هرج و مرج تبدیل می شود. قهرمانان ما که در برابر مگ های عظیم و غارتگران بی امان محیطی قرار دارند، باید در مسابقه ای تپنده با زمان از شکارچیان بی رحم خود پیشی بگیرند، پیشی بگیرند و از آنها پیشی بگیرند. با «Meg 2: The Trench» در هیجان‌انگیزترین تجربه سینمایی سال غوطه‌ور شوید – جایی که اعماق اقیانوس تنها با اوج هیجانی محض و غیرقابل توقف مطابقت دارد.

 

دانلود فیلم سینمایی مگ 2 جدید

معرفی و توضیحات تکمیلی فیلم مگ 2 گودال
فیلم سینمایی مگ 2 گودال (Meg 2: The Trench) که با نام فیلم کوسه 2 یا شارک 2 (Shark 2) نیز شناخته می شود، یک فیلم اکشن و ترسناک آمریکایی محصول سال 2023 به کارگردانی بن ویتلی بر اساس فیلمنامه ای از جان هوبر، اریش هوبر و دین جورگاریس است. این فیلم اکشن که دومین عنوان از سری فیلم های اکشن و ترسناک Meg است دنباله فیلم فیلم مگ 1 (2018) به حساب می آید. از بازیگران فیلم مگ 2 2023 می توان به جیسون استاتهام، وو جینگ، سوفیا کای، پیج کندی، سرجیو پریس-منچتا، اسکایلر ساموئلز و کلیف کورتیس اشاره کرد. مانند فیلم قبلی، گروهی از دانشمندان را دنبال می‌کند که باید از مگالودون‌های عنوان‌دار فرار کنند، زمانی که یک عملیات معدن‌کاری بدخواهانه مأموریت آن‌ها را تهدید می‌کند و آنها را مجبور به نبردی پرمخاطره برای بقا می‌کند.

دانلود فیلم The Meg 2 2023 مگ 2: گودال زیرنویس و دوبله

پس از موفقیت فیلم اول در باکس آفیس، در اکتبر 2018 اعلام شد که برنامه‌های ساخت دنباله آن در مراحل اولیه است. ویتلی جایگزین Jon Turteltaub به عنوان کارگردان شد و فیلمنامه توسط نویسندگان Dean Georgaris، Jon Hoeber و Erich Hoeber نوشته شد. فیلمبرداری در مکان‌های مختلف آسیا و استودیو Leavesden مستقر در لندن در فوریه 2022 آغاز شد و بسیاری از بازیگران در همان ماه تا می 2022 پیوستند.

فیلم مگ 2 حفره 2023 اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم شانگهای در 9 ژوئن داشت و در 4 اوت توسط برادران وارنر پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوت تا منتقدان را دریافت کرد و در هفته اول اکران سراسری 142 میلیون دلار فروخت.

دانلود فیلم مگ 2 2023 حفره

برای دانلود فیلم Meg 2: The Trench 2023 دوبله فارسی و زبان اصلی با زیرنویس فارسی چسبیده از سایت فیلمزی به باکس دانلود مراجعه کنید.

  • جوایز: 1 برد
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jon Hoeber, Erich Hoeber, Dean Georgaris

2 دیدگاه

  1. ZaDeHi66886
    ZaDeHi66886

    دوبله این فیلم کی میزارید؟

  2. تنها
    تنها

    خوب

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa