logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
دانلود سریال دلدادگان

دانلود سریال دلدادگان (2018)

کشور: رده سنی:

این سریال داستان زندگی یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز به نام فرزانه زندی (لیندا کیانی) است که ابتدا عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک پورسلیم (آرش مجیدی) می‌شود. در ادامه داستان، مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند.

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود سریال Deldadegan + سریال کامل 60 قسمتی فصل اول  دلدادگان عاشقانه و درام محصول 2018 دانلود نیم بها از سایت و  اپلیکیشن فیلمزی.

دل دادگان

داستان سریال:

این سریال داستان زندگی یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز به نام فرزانه زندی (لیندا کیانی) است که ابتدا عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک پورسلیم (آرش مجیدی) می‌شود. در ادامه داستان، مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند.

 

خلاصه سریال دلدادگان

خلاصه فصل اول سریال دلدادگان
این سریال داستان زندگی یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز به نام فرزانه زندی است که ابتدا عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک پورسلیم می‌شود. مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند.

در همین زمان نادر سلیمانپور که ظاهراً صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد. نادر برای به دست آوردن فرزانه، مالک را لو می‌دهد و او پس از دستگیری به سیستان تبعید می‌شود.

فرزانه که از بازگشت مالک ناامید است برای ارضای جاه‌طلبی‌های خود از مالک دست می‌کشد و به عشق نادر جواب مثبت می‌دهد و با او ازدواج می‌کند. از طرف دیگر مرضیه دوست فرزانه که در ابتدا از شخصیت مالک خوشش نمی‌آید و از فرزانه می‌خواهد با او ازدواج نکند، بعد از اینکه متوجه انقلابی بودن او می‌شود، کم‌کم به او علاقه‌مند شده و با او ازدواج می‌کند.

کینه اولیه فرزانه از مرضیه از همین‌جا شکل می‌گیرد که یکی از پایه‌های اصلی روند قصه در سریال است، می توانید این سریال را بصورت نیم بها از سایت یا اپلیکیشن فیلمزی دانلود یا مشاهده کنید.

نادر هم که بعد از انقلاب سعی دارد با زرنگی خود را انقلابی جا بزند موفق نمی‌شود و سوابق امنیتی و قاچاق او توسط دوستان سپاهی مالک برملا می‌شود. شبی که قرار است نادر دستگیر شود مالک به خانه او می‌رود تا کمک کند که این دستگیری بی سر و صدا انجام شود تا آبروی نادر و خانواده حفظ شود. اما نادر خانه خود را آتش می‌زند تا به همراه خانواده اش بگریزد اما فقط موفق به نجات همسرش می‌شود.

در آن شب، خواهر و شوهر خواهر فرزانه (برادر نادر) نیز در خانه آنها بودند و آتش می‌گیرند و بقیه فکر می‌کنند که نادر و فرزانه از بین رفتند.

نادر حین فرار به زندان می‌رود و کشته می‌شود. فرزانه کینه مرگ فرزند و همسرش را از مالک به دل می‌گیرد. عنایت دوست نادر به کمک فرزانه می‌آید و سراغ پول و طلاهای نادر می‌روند و ثروت زیادی به دست می‌آورند.

مالک و مرضیه به تازگی صاحب فرزندی به نام بهار شده‌اند و فرزانه که به خیال بقیه کشته شده‌است و نام جدید خود را افسانه گذاشته‌است برای انتقام فرزند آنها را می‌دزدد و نامش را ارغوان می‌گذارد در حالی که مالک و مرضیه هیچ تقصیری نداشتند.

مالک و مرضیه فرزند فرزانه را از آتش‌سوزی نجات داده‌اند و به فرزندی قبولش کرده‌اند و نامش را امیر گذاشته‌اند.

اما انتقام‌گیری فرزانه که از زنده ماندن پسرش بی‌خبر است هنوز تمام نشده‌است و در فصل‌های ۲ و ۳ ادامه دارد

  • زبان: فارسی
  • نویسنده: مهدی محمدنژادیان · بابک کایدان

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa