logo دریـافت اپلیکیشن فیـلمزی
انیمیشن زیر مسیر چوبی

انیمیشن زیر مسیر چوبی (2023)

مدت زمان: 83 دقیقه کشور: رده سنی:

در زیر پیاده روی در ساحل جرسی، یک شهرک خرچنگ خشکی عاشق یک گردشگر خرچنگ دریایی می شود، اما تنش بین دوستان و خانواده آنها بالا می رود. وقتی طوفانی این دو نفر را از خانه دور می کند، عشق آنها آنها را به یک تبلیغ سوق می دهد...

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

دانلود فیلم Under the Boardwalk

وقتی آرمن که خرچنگ خشکی است عاشق رامونا که خرچنگ دریایی است می شود، میان دوستان و خانواده این دو بحث و نزاع در می گیرد. اما طوفانی باعث می شود این دو نفر از خانه دور شوند و علاقه میانشان آن ها را وارد یک ماجراجویی باشکوه می کند که باعث همبستگی دو خانواده می شود.

دانلود انیمیشن زیر مسیر چوبی

درباره انیمیشن:
کارتون زیر مسیر چوبی (Under the Boardwalk) که با عنوان (Jersey Crabs) نیز شناخته می‌شود، انیمیشنی ماجراجویی، خانوادگی، کمدی، موزیکال و عاشقانه به کارگردانی دیوید سورن (David Soren) محصول کشور آمریکا است که در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی‌ Big Kid Pictures و Nickelodeon Movies و New Republic Pictures تولید شد؛ فیلمنامه انیمیشن زیر مسیر چوبی را نیز دیوید دوبکین، لورن اسکافاریا و دیوید سورن به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌ و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون بابی کاناواله، مایکل سرا، جان ماگارو، کیکه پالمر، گیدئون آدلون، استیو شریپا، کاساندرا اسکربو، ونسا بل کالووی، شوشانا استرن، جان رودنیتسکی، رون فونچس، ماریو کانتونه، جوزف بالدراما، نیک ای. فیشر، جانا برنارد، جنا لی روزن، مت دی مونا و غیره به صداپیشگی پرداخته‌اند؛ همچنین انیمیشن زیر مسیر چوبی اولین بار در تاریخ 27 اکتبر سال 2023 میلادی توسط کمپانی Paramount Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران شد سپس در 7 نوامبر همان سال در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، کره جنوبی، چین، مکزیک، سوئد، هلند، ایتالیا، بلژیک، روسیه، دانمارک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ تهیه‌کنندگی انیمیشن زیر مسیر چوبی را دیوید دوبکین، آلیسون گاردنر، داگان پاتر، لورن اسکافاریا، اریکا استوارت، لیزا استوارت و مگان ولپرت به صورت مشترک برعهده داشته‌، موسیقی متن آن اثری از جان دبنی، جاناتان سادوف و تئودور شاپیرو می‌باشد و تدوین و ویرایش آن نیز توسط دیوید ایان سالتر انجام شده است؛ در انیمیشن زیر مسیر چوبی، دو خرچنگ پس از اینکه طوفان آن‌ها را با خود می‌برد، سفری حماسی را برای رسیدن به خانه آغاز می‌کنند؛ به زودی شجاعت این دو خرچنگ خانواده‌های آن‌ها را با هم متحد کرده و راه را برای یک زندگی عالی در آینده هموار می‌کند؛ شما می‌توانید نسخه زبان اصلی و دوبله فارسی انیمیشن زیر مسیر چوبی را با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی چسبیده از وبسایت فیلمزی  دانلود و تماشا کنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Lorene Scafaria, David Soren, David Dobkin

1 دیدگاه

  1. عکغکغمم
    عکغکغمم

    عنغمغتعغننعغفم

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟

چرا بعضی فیلم و سریال ها صدا ندارند؟

از پلیر های قدرتمند و بروز مثل VLC و KMP استفاده نمایید.

اشتراک تهیه کرده ام اما هنوز فعال نشده ؟

اگر مشکلی در فعال شدن اشتراک بعد از پرداخت موفق دارید از طریق بخش تیکت ها در پنل کاربری مشکل را با پشتیبانی در میان بگذارید تا سریع ترین وقت ممکن حل شود.

آیا فیلم مورد نظر مارو قرار میدهد؟

بله فیلم و سریال درخواستی خود را از پنل کاربری درخواست دهید تا قرار گیرد.

چرا از خارج از کشور نمی‌توانیم دانلود کنیم؟

برای مسائل کپی رایت دسترسی دانلود از خارج ایران بسته میباشد لذا اگر از ابزار های تغییر IP استفاده میکنید آنرا خاموش کرده و با IP ایران وارد سایت شوید.

pwa